עוד כתבות בנושא

משבר האקלים מהווה את אחד האתגרים הגדולים שמאיימים על עתידנו

ראש עיריית הרצליה, יו"ר פורום רשויות החוף, משה פדלון, בכנס רשויות החוף השנתי:

"משבר האקלים מהווה את אחד האתגרים הגדולים שמאיימים על עתידנו. מדובר במשימה לאומית, חשובה היערכות המדינה למשבר."

 

תמונה מהכנס קרדיט צלם: רן אליהו

היום (יום ב') התקיים במלון 'ורט לגון' בנתניה כנס רשויות החוף השנתי בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב, בהשתתפות: משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, יו"ר פורום רשויות החוף; אופיר פז פינס, ראש המכון לשלטון מקומי, אוניברסיטת תל-אביב, שר הפנים לשעבר; ח"כ גילה גמליאל, יו"ר שדולת רשויות החוף, לשעבר השרה להגנת הסביבה; ח"כ וואליד טאהא, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה; ח"כ מאיר יצחק הלוי, יו"ר שדולת רשויות החוף, לשעבר ראש עיריית אילת; יאיר הירש, מנכ"ל משרד הפנים; מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה; פרופ' איתי סנד, דיקאן הפוקלטה למדעי החברה, אוניברסיטת תל-אביב.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, התריע בכנס על הסכנות שעלולות להתרחש בחופי הים בעקבות משבר האקלים וקרא לממשלה להתערב בנושא – להגדיל את התקציב לרשויות ולהיערך ברמה הלאומית נוכח האתגרים.

"האחריות עלינו גדולה – משבר האקלים מהווה את אחד האתגרים הגדולים שמאיימים על עתידנו. בחודשים האחרונים התמודדנו עם קריסה של מצוקים לאורך החוף. רק בהרצליה קרסו מצוקים עם עשרות טונות של זרחן, אנו זוכרים עדיין את אסון הזפת. אלו שתי דוגמאות בלבד מהתקופה האחרונה שממחישות עד כמה מדובר במשימה לאומית. אסונות הטבע לא עוצרים בגבולות העיר- רק בפעולה בסנכרון מלא נוכל לפעול ולכן חשובה היערכות המדינה למשבר הזה", אמר פדלון.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן