עוד כתבות בנושא

ראש עיריית הרצליה יריב פישר

בישיבה חגיגית נכנסו חילופי השלטון בהרצליה לתוקף, יריב פישר הושבע כראש העיר החדש של הרצליה וחברי המועצה, ה-20 הצהירו אמונים, המועצה נפרדה מראש העירייה היוצא משה פדלון

ראש עיריית הרצליה יריב פישר
ראש עיריית הרצליה יריב פישר התחיל לעבוד למען תושבי העיר

בישיבה חגיגית הושבע ראש עיריית הרצליה החדש יריב פישר והושבעו חברי מועצת העיר ה20.

חברי מועצת העיר  ה-20 בהרצליה: יריב פישר, גלילה יבין, איל פביאן, תומר וינר, שירלי גדניר, דניאל צרטוק, משה פדלון, מאיה כץ, איה פרישקולניק, פזית בכר, איתי צור, דנה אורן ינאי, ניבה ביז'ז'נסקי, גונן לצטר, עופר לוי, עדי אולמרט, ד"ר דרור בן עמי, רפי חיים, אתי נחום, צבי וייס משה ועקנין.

ראש העיר, יריב פישר: "בהתרגשות, בענווה ובתחושת שליחות אדירה, אני מקבל על עצמי היום את תפקיד ראש העיר הרצליה. אני מתחייב לשרת נאמנה, בשקיפות ויושרה, את כלל תושבי העיר – את כולכם ללא הבדל בין שכונה, רובע, מגזר, או כל קבוצה אחרת.
אני לוקח את האחריות, ומבטיח להיות ראש העיר של כולם. ברצוני להודות לתושבי הרצליה על האמונה ועל ההירתמות במהלך קמפיין הבחירות. זה לא היה פשוט ועשינו את זה כנגד כל הסיכויים, מבלי לוותר על האמונה והערכים שלנו, ומהיום עומד בפנינו אתגר עצום, אתגר שכמה שהיינו ערוכים ומוכנים אליו, גם הוא משתנה אל מול עינינו."

 

"אחרי השבעה באוקטובר כל אחד מאיתנו ומסביבנו, זקוק עכשיו לתמיכה, להקשבה, לשירות ולסיוע- ואנחנו במשפחה, בקהילה, ובעיר חייבים להיות כאן האחד בשביל השני"

מועצת העיר ה20 של הרצליה
מועצת העיר ה20 של הרצליה

"אחרי השבעה באוקטובר כל אחד מאיתנו ומסביבנו, זקוק עכשיו לתמיכה, להקשבה, לשירות ולסיוע- ואנחנו במשפחה, בקהילה, ובעיר חייבים להיות כאן האחד בשביל השני, יחד. החזון שלנו לעיר יעסוק בחיבוריות, בליברליות ובהחזרת הדופק לעיר. אנחנו נחזיר את חיי הלילה להרצליה, לכלל האוכלוסייה. יהיה כאן תמיד מה לעשות, יהיה מרענן .לילדינו, להורינו ולנו.
נחזיר את הרצליה להיות בירת ההייטק והחדשנות הישראלית, נביא לפה תרבות, פסטיבלים בינלאומיים, תערוכות ותחרויות ספורט, ובעיקר- תוכן ופעילות שיהפכו את החיים פה למעניינים ומלאים."
החינוך של הרצליה יהיה מקור גאווה, ולא רק בשל הציונים הגבוהים. נכין את ילדינו לעולם הגדול, נחנך לאהבת האדם ולמצוינות, נטפל בבעיות התחבורה הרבות, נבנה באופן מיידי שבילי אופניים ונדאג שהמדינה תעמוד בהתחייבויותיה כלפי הרצליה ושתטפל במפגעים הרבים. נחייה את אזור התעשייה, ורחובות המסחר לא ייראו אותו דבר – וזו התחייבות.
נדאג באהבה וקשב רב לגיל השלישי ונעשה זאת באחדות, בשיח, בהקשבה ובמקצועיות.
ולא נשכח – לעזור, לתת הזדמנות. תמיד נהיה שם בשביל אלו שיותר קשה להם, שזקוקים לעזרה, לא נהיה אדישים אלא תמיד ננסה ונעשה הכול כדי לסייע.
כולנו חווים היום את המחירים הכבדים ואת המשמעות של להיות יהודי וישראלי, של לגדל פה ילדים ולחיות כאן. כולנו תקווה, תפילה ומי יתן שכל החטופים ואיתם עומר שם טוב שלנו, יחזרו הביתה בריאים שלמים ובקרוב מאוד מאוד – אמן!
אני רוצה להודות, מכל הלב, וגם בשם כולכם – לראש העיר היוצא משה פדלון על 10 שנים של שירות ציבורי ועשייה לטובת תושבי העיר כראש העירייה. תודה לך משה."

ראש העיר היוצא משה פדלון וחברי סיעתו בחרו לא להגיע לישיבת המועצה החגיגית.

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. יעל הגב

    בהצלחה ליריב פישר ולמועצה החדשה.

  2. אשר א. הגב

    שלום רב,
    הייתי אמש בהשבעת מועצת העיר החדשה וראש העיר החדש – יריב פישר – אך לתדהמתי הרבה כל רשימת המחנה הממלכתי הרצליה, לרבות ראש העיר היוצא משה פדלון, לא הגיעה לטכס, לא נכחו בו, לא כיבדו את המעמד, לא הושבעו תוך הצהרת אמונים למדינת ישראל ולעיריית הרצליה !
    האם מישהו יכול להסביר לי מה פשר ההתנהגות המבישה והבזויה הזו?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן