עוד כתבות בנושא

רגע לפני ההגשה פביאן מצטרף לפישר

איחוד המחנה הליברלי בהרצליה, איל פביאן וסיעתו "החופש לבחור" מצטרפים  למועמד לראשות העיר ומוביל סיעת "יש עתיד ליברלי" יריב פישר ויתמודדו ברשימה משותפת בראשות פישר. דנה אורן ינאי, עופר לוי ודניאל איזנברג יתמודדו בראש רשימות נפרדות

האיחוד הליברלי, פביאן ופישר הישג חסר תקדים- צילום ישראל הדרי

רגע לפני הגשת הרשימות והחיבורים יוצאים לדרך אייל פביאן וסיעתו יצטרפו ליש עתיד ויתמודדו ברשימה משותפת בראשות יריב פישר, פישר יוביל את הרשימה, גלילה יבין תהיה שנייה ואייל פביאן יוצב במקום השלישי.

בפרסום ברשתות שעלה בו זמנית כתבו השניים: "יש איחוד, יש עתיד ליברלי להרצליה! אנחנו שמחים להודיע לתושבות ותושבי הרצליה שהחלטנו לאחד כוחות בבחירות הקרובות ולרוץ יחד. צו השעה הוא לגלות מנהיגות, לקחת אחריות, ולשים את טובת העיר ותושביה מעל לכל. מה שעומד לנגד עינינו הוא שמירה על הרצליה כעיר ליברלית, דמוקרטית וחזקה. יחד נמנע את ההשתלטות של גורמים עוינים על ניהול העיר, נבלום את תהליך ההדתה ואת האחיזה של גורמים קיצוניים בהגה השלטון. יחד ננצח" 

האיחוד בין הסיעות נסגר רגע לפני הגשת הרשימות לבחירות בעיר במה שנראה כמו תחילת הקרב ראש בראש של יריב פישר ומשה פדלון לראשות העיר.

. דנה אורן ינאי בחרה לא להגיש את מועמדותה לראשות העיר ולהתמקד בהצלחת רשימת חוזה חדש שתתמודד כרשימה עצמאית., אורן ינאי העלתה סרטון  בו הסבירה מדוע ריצה בנפרד תחזק את המחנה הליברלי בהרצליה.

סיעת מרצ בראשות סגן ראש העיר לשעבר עופר לוי חברה לתנועה הירוקה לריצה משותפת וגם היא לא תתאחד.

גם חברת המועצה דניאל איזנברג צדיקים תתמודד בראש רשימה עצמאית בשם רוח צעירה בהרצליה ותקיים הערב כנס פעילים ראשון.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן