עוד כתבות בנושא

שירות חדש לילדי הגיל הרך בהרצליה: פלוטו – מתחם חוגים, פעילויות ואירועים בגליל ים.

בעקבות סקר מקיף שבדק את צרכי תושבי גליל ים, הוחלט להסב את מתחם התבלינים (אשכול גני הילדים) בגליל ים למתחם פעילויות, חוגים ואירועים עבור ילדי הגיל הרך, בשעות אחר הצהריים.

מתחם פלוטו. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

לשם כך נפתח השבוע פלוטו. המתחם מציע לתושבי העיר מגוון חוגים, פעילויות והפעלות עם התכנים האיכותיים של 'אגדה' – מרכז חווייתי להורים וילדים, ובנוסף, מגוון חוגי ספורט מהנים של עמותת 'בני הרצליה'.
כמו כן, ניתן יהיה להשכיר את המקום לחגיגות ימי הולדת לילדים בסופי שבוע.
 
ללוח הפעילויות של מתחם 'פלוטו', ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור: https://bit.ly/3uyoXax
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על שיתוף הפעולה בין העירייה לתושבים, ואמר: "אנו בעירייה קשובים כל העת לרצונות ולצרכים של התושבים, ופועלים למקסם את מלוא הפוטנציאל של חיי התרבות והפנאי שלהם. מתחם "פלוטו" יהווה מקום חם, בטיחותי, ועשיר במתקנים, פעילויות ותכנים מגוונים לפעוטות. אני מזמין את ההורים והילדים להגיע וליהנות מחוויה מעשירה וכיפית."

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "אחד היעדים שהעירייה הציבה לעצמה בשנה הקרובה, הוא להגדיל משמעותית מפגשי "שיתוף ציבור", ביצוע סקרים, ופלטפורמות נוספות שבהן נוכל לשמוע את הציבור, לשוחח איתו ולתת לו שירות מרבי. מתחם "פלוטו" הוא תולדה של פעילות כזאת ואני מודה לגורמי העירייה על ביצוע הסקר ויישומו במהירות שיא. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא עם ילדיהם וליהנות מהמתחם החדש."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן