עוד כתבות בנושא

שער העיר מארח את ליגת האלופות

גמר ליגת האלופות יוקרן על מסך ענק בשער העיר. עיריית הרצליה תקיים ביום שבת, 28.5, בשער העיר, רחבת בניין העירייה, הפנינג והקרנה של גמר ליגת האלופות 2022.
הכניסה חופשית.

עיריית הרצליה תקיים ביום שבת, 28.5, בשער העיר, רחבת בניין העירייה, הפנינג והקרנה של גמר ליגת האלופות 2022.
הכניסה חופשית.
 
בין השעות 19:30-17:00 יתקיים הפנינג כדורגל לילדים, יוצבו מתקנים מתנפחים באווירת כדורגל, שולחנות משחק ואטרקציות חדישות לילדים. החל משעה 22:00 תתקיים ההקרנה של גמר ליגת האלופות על מסך ענק בבר הרומר. לאורך הרחבה יוצבו כיסאות לרווחת התושבות והתושבים.
  
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון "עיריית הרצליה מקדמת אירועי ספורט לאורך כל השנה, ואין הנאה גדולה יותר מאשר לצפות בגמר ליגת האלופות על מסך ענק ביחד עם החברים, המשפחה ומאות אוהדים נלהבים. לפני כן נקיים הפנינג ענק לילדים עם המתקנים החדשים והמהנים ביותר. אני מזמין את כל התושבות התושבים לבוא וליהנות מחוויית ספורט כיפית באוויר הפתוח."
 
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי: "המסורת של הפנינג ליגת האלופות ממשיכה גם השנה. הצפייה המשותפת היא חוויה כפית ומאחדת לכל תושבות ותושבי העיר. ילדי העיר יוכלו ליהנות מהפנינג באווירת כדורגל שיכניס את כל המשפחה לאווירה לקראת הגמר הגדול. מזמין את כולם להצטרף לראש העיר ואלי לצפייה מהנה."
 
פרטים על האירוע ניתן למצוא באתר העירוני, בקישור
 

תכנית יוני סינמטק הרצליה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן