עוד כתבות בנושא

תחרות צילום כחלק משילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה יוצאת לדרך בהרצליה, מנהל מתנ"ס יד התשעה: "זו האחריות שלנו כמרכז קהילתי"

כחלק מחודש פברואר יוצא מן הכלל, יצא מתנ"ס יד התשעה בעיר הרצליה בתחרות צילום להעלאת המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים כל התמונות יעלו לרשת ונבחרות מהן יוצגו במתנ"ס יד התשעה ויקבלו פרסים.

תחרות צילום .קרדיט מתנס יד התשעה

מתנ"ס יד התשעה יצא ביוזמה מיוחדת בצורת תחרות צילום לכל תושבי הרצליה. המתנ"ס פרסם בתחילת החודש באתר המתנ"ס ובפייסבוק של המתנ"ס שכל תושב ותושבת מוזמנים לקחת מצלמה ולצלם כל אובייקט אשר מתקשר להם למוגבלות.

אבי טללה, מנהל מתנ"ס יד התשעה אומר: "חשוב לנו שזה יהיה אותנטי, פשוט ונגיש לכל אחד. אנחנו מקבלים אלינו תמונות כל העת".

לקראת סוף החודש יעלו כל התמונות שנשלחו על-ידי התושבים לדף הפייסבוק של מתנ"ס יד התשעה והקהל יתבקש לדרג את התמונות, לאחר מכן עשרת המקומות הראשונים יזכו לתערוכה פיזית במתנ"ס עצמו ושלושת המקום הראשונים יקבלו שובר כספי.

אבי טללה, מנהל מתנ"ס יד התשעה אומר: "אנחנו כמתנ"ס קיבלנו החלטה שאנחנו הולכים בכל הכוח ובשיא הרצינות לחודש פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים. בכל שבוע יש תכנית אחת או שתיים לאנשים עם מוגבלויות ואנו רואים מול עינינו את המטרה העיקרית -האזרח מן השורה שפחות חשוף ואולי פחות מכיר את המשמעות של להיות אדם עם מוגבלות. זו האחריות שלנו, לקרב ולאחד."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן