עוד כתבות בנושא

תינוקייה חדשה נפתחה בגליל ים

עיריית הרצליה, בשיתוף מרכזים קהילתיים הרצליה, פתחה תינוקייה חדשה במעון "כוכב הים", במתחם הגנים ברחוב אלבז 21, גליל ים.

תמונות של התינוקייה החדשה צילום: דוברות עיריית הרצליה.

התינוקייה מונה 20 תינוקות ופעוטות בגילי 4 חודשים עד 15 חודשים, וצוות מטפלות מסור ומקצועי בניהולה של מנהלת המעון טל לי אורלוב, ובהדרכה פדגוגית של החברה למתנ"סים ארצית.
 
שכונת גליל ים מונה אלפי משפחות צעירות עם ילדים, כשהביקוש למעונות יום, גני ילדים ובתי ספר הוא גבוה במיוחד. לקראת שנת הלימודים תשפ"ב פתחה העירייה 24 גני ילדים חדשים בשכונה – מתוכם 20 גני ילדים רגילים, 3 גני ילדים בחינוך מיוחד ומעון יום אחד. זאת לצד שני בתי ספר חדשים בהרצליה: בית ספר גליל ים ובית הספר הדמוקרטי.
העירייה נמצאת גם בתנופת בנייה של פרויקטים נוספים בגליל ים, שעתידים להיפתח בשנתיים הקרובות: 5 גני ילדים, שני בתי ספר יסודיים, חטיבת ביניים, תיכון, 4 מגרשי ספורט, 2 אולמות ועוד, בהשקעה של כ- 900 מיליון ₪.

תמונות של התינוקייה החדשה צילום: דוברות עיריית הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "עיריית הרצליה שמה בראש מעייניה את קידום תחום החינוך בעיר ומקצה לכך משאבים רבים. אנחנו נמשיך לקדם כל תכנית ויוזמה שיטיבו עם החינוך המצוין של הרצליה, שיצמצמו פערים בחברה, ושיותאמו לצרכים של כולם. התינוקייה החדשה היא צעד נוסף במהלך כשבעקבותיו בכוונתנו לפתוח מעונות יום נוספים."
 
מנכ"ל העירייה, אהוד לזר, אומר: "עיריית הרצליה ממשיכה להיות קשובה לצרכי התושבים ובקרוב נפתח מסגרות חינוכיות נוספות ומגוונות, שיתנו מענה אופטימלי לפעוטות ולילדים בכל הגילים. אני מודה לאגף החינוך ולאגף תנו"ס בעירייה, ולמרכזים קהילתיים הרצליה על ההירתמות הגדולה לקידום המהלך".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן