עוד כתבות בנושא

תלמידי בית-ספר each" בטבע" ע"ש יצחק שמיר מוקירים את הספורטאים הפראלימפיים

בימים אלה תלמידי בית הספר החלו להיפגש ולראיין את הספורטאים הפראלימפיים שייצגו את ישראל באולימפיאדת פריז 2024, ובקרוב יאגדו את הכל לכדי ספר שיימכר בחנויות הספרים.

המפגש עם דרור כהן, ספורטאי פראלימפי בענף שייט. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

תלמידי בית הספר היסודי "each בטבע" ע"ש יצחק שמיר בגליל-ים ממשיכים לפעול למען הספורטאים הפראלימפיים, ובימים אלה יצאו ביוזמה חדשה –  כתיבת ספר על הספורטאים הפראלימפיים שישתתפו באולימפיאדת פריז 2024.
 
תלמידי בית הספר נחשפו לעולם המשחקים האולימפיים והפראלימפיים במסגרת פרויקט חינוכי חברתי שהתקיים בבית הספר במטרה להטמיע ערכים של הכרת האחר, סובלנות ומצוינות. הם הכירו את הסיפורים האישיים של השחקנים ואף פגשו את חלקם באופן אישי.
 
מכאן נולדה היוזמה, בשיתוף ההתאחדות הישראלית לספורט נכים ומחלקת הנגישות בעיריית הרצליה, לכתוב ספר על כל הספורטאים הפראלימפיים שייצגו את מדינת ישראל באולימפיאדת פריז, וספורטאים פראלימפיים בולטים נוספים.
 
התלמידים החלו להיפגש עם הספורטאים, לראיין אותם ולאסוף מידע, ובקרוב יאגדו את הכל לכדי ספר אחד שיימכר בחנויות הספרים לקהל הרחב.

המפגש עם דרור כהן, ספורטאי פראלימפי בענף שייט. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הספורטאים הפראלימפיים מסבים למדינת ישראל גאווה רבה, כאשר עד היום הם זכו ב-384 מדליות פראלימפיות בענפי הספורט השונים.

מטרת הספר היא להוקיר את הספורטאים, להכיר את סיפוריהם האישיים, ולחשוף אותם לקהלים חדשים.
 
יוזמה זו היא חלק ממגוון פעילויות שתלמידי בית הספר עושים למען הספורטאים הפראלימפיים. בשנה שעברו פנו התלמידים לנשיא המדינה ולשר התרבות והספורט בבקשה להמליץ על מאמן השחייה של נבחרת ישראל הפראלימפית, יעקב ביננסון, להשיא משואה ביום העצמאות. בעקבות היוזמה שר התרבות והספורט לשעבר, ח"כ חילי טרופר, אף הגיע לבית הספר ונפגש עם התלמידים.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על היוזמה ואמר: "אני גאה בתלמידי ומורי בית-ספר על היוזמות החברתיות שהם מפגינים לאורך כל השנה, בדגש על נושא הנגישות והשוויוניות. אנו בעירייה מקדמים ערכים של ערבות הדדית, סובלנות וקבלת האחר. חשוב להעלות את המודעות לנושאים אלה כבר מגיל צעיר על מנת שילדנו יקבלו את מלוא הכלים שיהפכו אותם לאנשים טובים יותר ובעלי נתינה." 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן