עוד כתבות בנושא

תנועת "חוזה חדש – הרצליה" חגגה 3 מנדטים: "יוצאים לחמש שנות עשייה ללא מנוחה"

יריב פישר ועופר לוי הגיעו לברך את דנה אורן ינאי וחבריה על הצלחתם בבחירות המקומיות

מצולמים משמאל לימין: דנה אורן-ינאי, יריב פישר, עופר לוי, ניבה עומר-בז'ז'ינסקי וגוני לצטר צילום: תהילה אברהם

תנועת "חוזה חדש – הרצליה" חגגה אתמול את הצלחתה בבחירות למועצת העיר בהן זכתה בשלושה מושבים, שיאיישו דנה אורן-ינאי, ניבה עומר-בז'ז'ינסקי וגוני לצטר. באירוע ב"פארקר" השתתפו יותר מ-200 הרצליינים והרצליינות, פעילי התנועה, תומכיה ואנשי הסיעות הליברליות הנוספות בעיר, בהם ראש העירייה הנבחר יריב פישר וחברי המועצה גלילה יבין, אייל פביאן ודניאל צ'רסקי מ"יש עתיד" ועופר לוי, עדי אולמרט ודרור בן-עמי מ"מרצ".
תנועת "חוזה חדש" מורכבת מפעילות ופעילי המחאה בהרצליה, שהוציאו עשרות אלפים למאבק למען הדמוקרטיה והערכים הליברלים במשך עשרה חודשים. ב-7.10 בתוך שעות בודדות מהפצת הסרטונים הראשונים, הם הפכו את התנועה לארגון סיוע בהתנדבות למפונים ולחיילים. יותר מ-3,000 מתנדבים מהרצליה, ללא שיוך פוליטי או מפלגתי, אספו תרומות, מזון, ציוד וביגוד לחיילים בדרום וצפון, ומשפחות מפונים שהגיעו להרצליה ובכל רחבי הארץ, ממפוני העוטף שמצאו מקלט באילת וים המלח ועד ליחידות מיוחדות בעזה ובגבול הצפון.

חברת המועצה דנה אורן-ינאי, יושבת ראש "חוזה חדש", אמרה: "הניצחון הזה הוא בזכות כל אחת ואחד מכם – אלו שפגשו אותנו בפעילות העירונית, אלו שאחזו איתנו דגל במשך שנה, אלו שהקימו והפעילו את מרכז הסיוע, אלו שנלחמו איתנו למען הרצליה ליברלית. זהו ניצחון שנולד מתוך איחוד של הליברלים והדמוקרטים. מכאן אנחנו יוצאים לעשייה ללא הפסקה של חמש שנים. לא ננוח, לא נוותר ולא נבזבז אף רגע מהזמן שניתן לנו לקדם את הרצליה. והכי חשוב – אנחנו נמשיך לעשות זאת יחד, כתנועה האזרחית האקטיביסטית הגדולה בהרצליה – תנועת 'חוזה חדש', שתמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ותושביה".
ניבה עומר-בז'ז'ינסקי, המקום השני ברשימה, שתושבע ב-19 לתפקידה, הוסיפה: "המסע של תנועת 'חוזה חדש הרצליה', הדרך והתוצאה התאפשרו בזכות ההון האנושי, החברות, האנרגיות, עבודת הצוות והלב של הנשים – כן, אנחנו עם רוב נשי מובהק – והגברים ברשימה המופלאה שנוצרה כאן. אני נרגשת להמשיך לצעוד אתכם ולהעיד אתכם את הרצליה קדימה. עבדנו קשה, הרבה עוד לפנינו אבל אנחנו יחד ונצליח".

עו"ד גוני לצטר סיכם: "אמרו לנו שהמחנה הליברלי לא מסוגל לנצח בחירות. ניסו לשכנע אותנו שהציבור הליברלי אדיש ולא יוצא להצביע. הסבירו לנו שאנחנו לא נחושים ושאין לנו 'תאוות שלטון'. החבורה המופלאה של 'חוזה חדש' הוכיחה שהמחנה הליברלי של הדור שלנו הוא לא רק מחנה ערכי, אנושי ומסור למדינה. המחנה הליברלי של הדור שלנו הוא מחנה של ווינרים! במשך יותר משנה עבדנו יחד למען מטרה משותפת – אזרחים שהמדינה יקרה להם, תושבים שאוהבים את העיר שלהם. ובעבודה קשה, הצלחנו לקבל מהציבור את הזכות לעצב את עתידנו ועתיד ילדינו. אין עוד חבורה כזו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן