עוד כתבות בנושא

אביב בסינמטק הרצליה

סינמטק הרצליה מציג פריחה של הקרנות אביב במוצאי שבת הגר בן אשר עם בכורה של הסרט נשים מתות מהלכות  50 שנה לסנדק, באטמן למבוגרים וסוניק לילדים, תכנית אפריל יש מה לראות

סינמטק הרצליה מציג אביב של הקרנות, סרטי בכורה ושוברי קופות, פסטיבל סרטים איטלקיים 50 שנים לסנדק באטמן ושלישי ב 10 שקלים לגיל השלישי

ביום שבת, 2.4, הקרנת בכורה של סרטה של הגר בן אשר "נשים מתות מהלכות" . בן אשר, תגיע לשיחה פתוחה לשאלות הקהל בתום ההקרנה. סרטה האמריקאי של הבמאית הישראלית הגר בן-אשר (“הנותנת”, “הפורצת”). רגעים ספורים לפני הוצאתן להורג נפרשים חייהן של שמונה נשים, על היופי, הכאב, האהבה והתקווה שבהם. הן סוגרות מעגלים, מכות על חטא ומזכירות לאהוביהן שהחיים תמיד מורכבים. מנקודת המבט של הסוף נחשפת המציאות שלהן באור ייחודי, צלול ומפוכח. שמונה נשים מוצאות חמלה ואהבה במסדרונותיה החשוכים של אמריקה.

 פסטיבל הסרטים – צ'ינמה איטליה

2022 חוזר עם בציר של כמה מנבחרי הסרטים האיטלקיים לשנה האחרונה. שימו לב לעיבודו של נאני מורטי ("חדרו של הבן") ל"שלוש קומות", ספרו רב המכר של אשכול נבו.

בנוסף, תתקיים במסגרת הפסטיבל רטרוספקטיבה ללינה ורטמולר ("סחף חושים", "שבע היפהפיות"), במאית אדירה, הראשונה להיות מועמדת לפרס האוסקר לבמאית הטובה ביותר.

הסנדק –

יצירת המופת של פרנסיס פורד קופולה, חוגג חמישים שנים לצאתו לאקרנים. בשבת, 9.4, 20:30 יוקרן עותק חדש ונוצץ של הסרט. טריילר

אירוע אחד מרגש שכבר נהיה למסורת בסינמטק הרצליה: הקרנה חד פעמית, בינלאומית (כלומר בכל העולם כולו ובאותו היום יוקרן הסרט) של סרט תיעודי חדש ומדובר על הזמר ניק קייב ועל שותפו ליצירה וורן אליס.

טריילר

ההסטוריה המטורפת של באטמן

חודש חד פעמי של אקשן הומור ואימה על העטלף המפורסם בהסטוריה שחוגג יותר מ 80 שנה של טוב ורע, חיים ומוות, קולנוע טלוויזיה וקומיקס. בכל דור מגיע הבטמן התורן שמנסה לחסל את הג’וקר. לפעמים זה יוצא טוב, לפעמים פדיחה. בחודש אפריל נסדר את הבטמנים (והג’וקרים) הטובים והגרועים, הפרודיות, הזיופים ואלו שהצחיקו בלי להתכוון.

https://www.hcinema.org.il/%d7%91%d7%90%d7%98%d7%9e%d7%9f/

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן