עוד כתבות בנושא

אחרי 27 שנים הגביע חזר להרצליה

בני הרצליה מחזיקת גביע המדינה בכדור סל 2022 אלפים ביציעים וברחובות הרצליה חגגו את החזרה של הגביע לעיר אחרי 27 שנים

את ההתרגשות אפשר היה לראות כבר בכניסה להיכל מנורה מבטחים, אלפי תושבי הרצליה נרגשים נכנסו להיכל בידיעה שהערב זה יקרה, הגביע יחזור להרצליה.

למרות הנחיתות במספרים ביציעים נתנו אוהדי הקבוצה תצוגת עידוד ותמיכה מרשימה, היה זה מפגש נוסטלגי עם אלו שהיו בזכיה הקודמת ואלו שהגיעו למעמד בפעם הראשונה, בין החוגגים ביציע אפשר היה לפגוש את המשנה לראש העיר חבר המועצה ירון עולמי שהיה בין החוגגים גם בזכיה הקודמת לפני 27 שנים והפעם הגיע עם בנו לחגוג גאווה עירונית.

פתיחת המשחק לא בישרה טובות ונראה כאילו שחקני בני הרצליה מתקשים להתמודד עם המעמד ועם הלחץ של הופעה מול יציעים מלאים, אבל ככל שהתקדם המשחק הוכיחה הקבוצה שהמקום הראשון בליגה אינו מקרי וצמצמו את הפער עד למינוס 2 נקודות בלבד במחצית.

ירון ומעוז עולמי גביע שני למשפחה

המחצית השניה הייתה כבר סיפור חדש לגמרי. בני הרצליה בכיכובו של הבלתי ניתן לעצירה צ'ינאנו אונאקו שסיים עם שיא של 30 נקודות ו 17 ריבאונדים ושל שון דאוסון לא נתנו להפועל תל אביב לחזור למשחק ושמרו על ההובלה עד לסיום המשחק, משריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות כשאלפי האוהדים נשארו לחגוג עם שחקני הקבוצה ההנפה של הגביע. החיבוק המרגש של  של יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס שמוביל את הקבוצה בימים קשים ובימים טובים והמנהל המקצועי של הקבוצה זופי אבדיה שהציב בתחילת העונה יעדים שנראו בלתי אפשריים היה הסמל הבולט של העונה החלומית של הקבוצה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את בני הרצליה ואמר: "איזו התרגשות עצומה כאן בהרצליה! קבוצת 'בני הרצליה' הביאה לנו גאווה אדירה ושמחה גדולה על האליפות ההיסטורית בגמר גביע המדינה. העיר הרצליה מחבקת את השחקנים וצוות המאמנים ומודה להם על עונה נפלאה ותצוגת משחק מעוררת השתאות. 'בני הרצליה' הוכיחה לכולנו שבזכות עבודה קשה, שיתוף פעולה, משחק קבוצתי ושאפתנות גדולה – השמים הם הגבול. אני מודה להפועל ת"א על משחק הגון, ספורטיבי וערכי, שהזכיר לכולנו למה אנחנו כל כך אוהבים ספורט, בכלל, וכדור-סל, בפרט. יישר כוח"

ראש עיריית הרצליה משה פדלון גאווה להרצליה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה אדריכל הניצחון צילום: עודד קרני איגוד הכדורסל

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן