עוד כתבות בנושא

אין אליפות – בני הרצליה מסיימת עונה נפלאה

למרות ההפסד אמש לחולון ואובדן האליפות, בני הרצליה ראויה לכל המחמאות על עונה מדהימה שהסתיימה עם זכייה שניה בגביע המדינה ותואר סגנית האלופה. המאמן אורן אהרוני מסביר מדוע קבוצתו כשלה מול חולון: "אחרי הפיק בניצחון על מכבי ת"א, באנו פחות מוכנים ופחות מרוכזים"

 

בני הרצליה עונה חלומית עם גביע וסגנות

חלום הדאבל של בני הרצליה נגוז אמש (חמישי) לאחר שהחבורה הנפלאה של אורן אהרוני נוצחה במשחק השני בסדרת הגמר בחולון ונותרה עם תואר סגנית האלופה.

לאחר שהדהימה את מכבי ת"א בחצי גמר הפלייאוף התייצבה הרצליה לסדרה מול חולון (הטוב משלוש) עם יתרון הביתיות, אבל הוא נעלם ביום שני כאשר חולוניה הגיעה להיכל "היובל" וניצחה 78 : 71.

ההפסד במשחק הראשון הביא את הרצליה למשחק השני כשהיא עם הגב לקיר. חולון פתחה את המשחק בהתלהבות ונהנתה מתמיכה של אלפי אוהדים שלא הפסיקו לעודד (הקהל הטוב בארץ). חולון תפסה את היתרון מתחילת המשחק והרבע הראשון הסתיים ביתרון 28: 22 למקומיים. הרצליה הצליחה לחזור למשחק אבל חולון ברחה שוב ולמחצית ירדו הקבוצות ביתרון 7 לחולון (49 :42). ברבע השלישי חולון כבר עלתה ליתרון דו ספרתי ובסיומו הראה לוח התוצאות 70 :57. בשלב הזה הרצליה כבר התפרקה ושפת הגוף של השחקנים הראתה שאין סיכוי למהפך. בסיום 90 :74 לחולון שחוגגת אליפות שניה בתולדותיה.

המאמן אורן אהרוני אמר בסיום: "רוצה לברך את חולון. הם שיחקו טוב ועשו מהלכים טובים וחשובים וסלים גדולים בסוף הרבע השני וברבע השלישי שבו נשברנו. הגיע להם לנצח את המשחק. את הסדרה הפסדנו במשחק הביתי, למרות שניצחנו כאן בחולון בבית העליון. באנו אחרי הפיק בסדרה מול מכבי שהייתה מדהימה עבורנו. בדיעבד, באנו פחות מוכנים ופחות מרוכזים וההפסד בבית היה בעוכרינו".

אהרוני סיכם את העונה: "אני גאה מאוד במה שעשינו. עשינו עונה היסטורית ומופלאה למועדון הזה בתקציב מהנמוכים בליגה. התגבשה כאן חבורת שחקנים יוצאת דופן, לא הכי מוכשרת שעבדה קשה ושיחקה כדורסל מצוין לאורך כל השנה ואני גאה בהם. גאה בראשי המועדון, בכל הצוות מסביבי ובעוזר שלי יואב שמיר. עוד שנים קדימה נסתכל ונגיד שזאת הייתה עונה מדהימה".

אהרוני לא התאפק וזרק עקיצה לעבר השיפוט במשחק: "כל העונה לא דיברתי על השופטים אבל היום השיפוט לא תאם את המעמד והרגשנו את זה מההתחלה".

למרות ההפסד בסדרת הגמר, בני הרצליה ראויה לכל המחמאות על עונה מצוינת שספק אם תחזור אי פעם. זכיה בגביע המדינה והעפלה לגמר הפלייאוף אלו הישגים שמועדונים גדולים מהרצליה לא הצליחו לעשות ביותר מעונה אחת. לראשי המועדון מצפה אתגר קשה מאוד, לנסות ולשחזר, ולו במעט, את ההצלחה ההירואית מהעונה הנוכחית. מחמאות גדולות מגיעות גם לקהל ההרצלייני שמילא את אולם היובל במהלך העונה וליווה את הקבוצה בהמוניו בסדרת הפלייאוף וגם אתמול למשחק בחולון.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן