עוד כתבות בנושא

אין תחבורה ציבורית בשבת – הקש ששבר את הרכב הקואליציה

ישיבת המועצה שהתקיימה בהרצליה הביאה לפרישה הצפויה של חברת המועצה דנה אורן ינאי ומעבר לשורות האופוזיציה

ישיבת המועצה בהרצליה
ישיבת המועצה בהרצליה מי מחברי המועצה ישוב לשולחן?

הכותרת המרכזית מישיבת המועצה שהתקיימה אתמול היא המעבר הצפוי של דנה אורן ינאי מהקואליציה לאופוזיציה. זו היתה רק שאלה של עיתוי, המשבר בין חברת המועצה אורן ינאי לראש העיר החל עם המחאה לפני מספר שבועות בעקבות תמיכתו של חבר הקואליציה אלעד צדיקוב במנהל בית הספר מרעננה שיידה אבנים על ערבים במהומות בעיר לוד.

הסעיף שהביא לפרישה הרשמית היה הצעת האופוזיציה להפעלת תחבורה ציבורית בסופי שבוע, הדיון המרכזי התנהל בזירה המשפטית המקדמית האם יובא הנושא לדיון.

מערכת היחסים העכורה בין חברת המועצה דנה אורן ינאי באה לידי ביטוי לאורך כל הישיבה בכל הנושאים שעלו לדיון, בסיום הישיבה הודיעה דנה אורן ינאי על פרישה מהקואליציה העירונית.

חברת המועצה דנה אורן ינאי
חברת המועצה דנה אורן ינאי צילום: תמי שלף

בתגובה לפרישה מסרה דנה אורן ינאי להרצליה ניוז:

"לא אתן יד לשינוי פניה של העיר. האופי של העיר, המדיניות והערכים מושפעים באמצעות חברי הקואליציה והתקציבים. לא אוכל לשבת בקואליציה שבה נותנים יד למדיניות של הסתה ואלימות כנגד מגזרים ותושבים. הרצליה היא עיר ליברלית, חדשנית, היא עיר של סובלנות וקבלת כל אדם באשר הוא.

עצם זה שיושב בקואליציה חבר שמסית נגד מגזרים שלמים, פועל נגד פעילות חינוכית ליברלית והעשייה שלו זוכה לתקציבים עירוניים שמעודדים את מעשיו לא מתירה לי ברירה אלא לא להיות חלק מכך ואני מסרבת לתת יד לשינוי פניה של הרצליה.

אמשיך ואפעל למען הרצליה טובה יותר, ליברלית וירוקה יותר."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן