עוד כתבות בנושא

אנזו אגדה – נפתח מרכז הצעירים בסוקולוב

"כל דבר בעיר נולד כחלום, את החלום הופכים לחזון ומהחזון מוציאים לפועל"  ראש עיריית הרצליה משה פדלון בפתיחת אנזו מרכז הצעירים החדש בסוקולוב

 

אנזו מרכז הצעירים של הרצליה

עשרות תושבות ותושבים צעירים וצעירות עיריית הרצליה משה פדלון, בכירי העירייה,  השתתפו באירוע הפתיחה של אנזו – המקום לצעירים בהרצליה.

הקמת המקום הגיעה לאחר שבחודשים האחרונים עיריית הרצליה ערכה סקר נרחב בקרב התושבות והתושבים הצעירים בעיר, על מנת להבין מה הצרכים והרצונות שלהם. על פי תוצאות הסקר, הקימה את 'אנזו' שיביא תכנים ייעודיים ומגוונים שמותאמים במיוחד עבורם. חברת המועצה עו"ד דניאל איזנברג צדיקים שיזמה את הקמת המקום "אנזו הוא הבית של הצעירים בהרצליה"

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, דיבר בהתרגשות על המקום שהיה משרדו בזמן שהתחיל את עבודתו בעיריית הרצליה לאחר שחרורו מהצבא  אמר: "אני שמח לפתוח מקום חדש ואטרקטיבי לצעירות ולצעירים של הרצליה, שמהיום יוכלו ליהנות מתכנים מגוונים שהוכנו במיוחד עבורם. הרצליה היא עיר צעירה ותוססת ואנו משקיעים רבות כדי לייצר חיי תרבות, תוכן ופנאי עבור האוכלוסייה החשובה הזאת."
 

אנזו יציע תמהיל עשיר של תחומים החשובים לקהל הצעירות והצעירים של העיר – תרבות, פנאי, אירועים ומסיבות, לצד לימוד, העשרה וייעוץ מקצועי הערב כלל מסיבת ריקודים עם דיג'יי, מופע אקפלה, ברמנים שהכינו קוקטיילים מושקעים ואוכל שהוגש לאורחים.

המועדון ממוקם ברח' סוקולוב 5, מיועד לגילי 40-20 והוא יציע תמהיל עשיר של תחומים החשובים לקהל הצעירות והצעירים של העיר: 
תרבות ופנאי – הופעות, אירועים, סדנאות, חוגים, מופעי סטנדאפ, ערבי קונספט, מסיבות ועוד.
לימוד, העשרה וייעוץ מקצועי – סדנאות, קורסים בנושאי הכוון תעסוקתי, ייעוץ לימודים, עזרה במציאת עבודה לצעירים, חללי עבודה ולמידה עם אינטרנט אלחוטי, ציוד להקלטת פודקאסטים ועוד.

אנזו ייפתח במהלך חודש יוני ובימים הקרובים יושק לוח הפעילויות והאירועים באתר אנזו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן