עוד כתבות בנושא

בואו לטעום את היינות שיעשו לכם את קיץ 2022 פסטיבל היין במרינה בהרצליה

יומיים של חגיגת יינות לבנים וסמוקים בפסטיבל היין WHITE , במרינה הרצליה, רביעי וחמישי ה-22-23.6, בין השעות 18:00-23:00

יומיים של חגיגת קיץ משובחת עם מעל 120 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, מתחם קולינרי, חוויה של מוזיקה, טעמים, בריזה מהים ועוד המון הפתעות.

פסטיבל "White" מפורצי הדרך של תרבות היינות הלבנים בישראל, חוגג את שנתו ה-14 ברציפות עם עשרות יינות לבנים וסמוקים מהארץ והעולם. בפסטיבל צפויים להשתתף אלפי אורחים מכל רחבי הארץ שיגיעו ליהנות מטעימות של יותר מ-120 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, מתחם אוכל, מוזיקה שמחה ועוד הפתעות רבות.

בפסטיבל משתתפים היקבים הגדולים, יקבי הבוטיק קטנים והיבואנים המובלים שיציגו את התוצרת המקומית ומיטב יינות העולם, לצד שחקני חיזוק חדשים שיחשפו, כמדי שנה, את השפע ומגוון הזנים והסגנונות שיש ליינות לבנים, סמוקים ומבעבעים להציע.

הפסטיבל נערך בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ומרכז 'איש הענבים', בשיתוף מגזין 'יין וגורמה'.

קרדיט צילום: גלעד ארצי

עפרה בל, יו״ר החברה לפיתוח תיירות וסגנית ראש העיר הרצליה, ציינה: ״פסטיבל יין White השנתי הוא חגיגה לחובבי היין הלבן. האווירה, המוזיקה, עשרות היקבים ומאות היינות שלוקחים חלק בפסטיבל מספקים חוויה מהנה לאורחי הפסטיבל. גם השנה, הפסטיבל יתקיים במקום הראוי ביותר עבורו – במרינה הרצליה – הגדולה המזרח התיכון. בין שלל הסירות והיאכטות, אל מול הים התיכון והשקיעה. אני מזמינה את הציבור להגיע וליהנות בפסטיבל הקרוב״.

חיים גן מחברת 'איש הענבים', הוסיף: "העלייה הדרמטית בצריכת יינות לבנים וסמוקים בישראל בעשור האחרון היא ההוכחה לבגרות הצרכן הישראלי. יקבים רבים הטמיעו את הידיעה, שבקיץ שלנו שותים יין לבן וסמוק. יבואנים ממשיכים לאתגר את הצרכן במגוון מכובד של יינות לבנים מרחבי העולם, וההיצע של יינות אלה בארץ עולה בהתאמה, עם מגוון חדש של זנים מקומיים והקפדה על יינות עילית".

קרדיט צילום: גלעד ארצי

הפסטיבל ייערך ברחבת המרינה בהרצליה

בימים רביעי וחמישי ה-22-23.6, בין השעות: 18:00-23:00

מחירים: בקופות האירוע: 115 ₪ | ברכישה מוקדמת: 89 ₪ 

תושבי הרצליה: 89 ₪ בקופות האירוע | ברכישה מוקדמת 69 ₪

ברכישה טלפונית: 03-5180533 או דרך האתר   

מספר עובדות מעניינות על יין לבן:

  • קשה יותר לייצר יין לבן מאשר יין אדום, זאת בשל הצורך בתהליכים מורכבים מהבציר ועד הבקבוק.
  • בשנים האחרונות חל שינוי ביחס הישראלים ליין הלבן. צריכתו גדלה בהתמדה, ולכן, יקבים מקומיים מייצרים כיום יותר סוגים של יינות לבנים מזנים שעדיין לא גודלו בארץ.
  • כתוצאה מהחוסר שנוצר ביינות לבנים איכותיים, ניטעים כיום בישראל אלפי דונמים של ענבי יין לבן מזני איכות קיימים ומזנים חדשים.
  • מרבית היינות הלבנים המיוצרים בעולם מומלץ לשתות עד שנה ממועד הבציר.
  • היין הלבן נפוץ בעיקר במדינות אירופה המרכזית והצפונית.
  • יין אדום ניתן להפיק רק מענבים אדומים, ואילו את היין הלבן ניתן להפיק גם מענבים לבנים וגם מענבים אדומים.
  • בשנים האחרונות, עקב הגדילה המשמעותית בצריכת היינות הלבנים, היקבים מוכרים את כל מלאי היינות הלבנים עוד לפני העונה החמה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן