עוד כתבות בנושא

בזכות ערנותו של שומר בספרייה העירונית הרצליה – נתפס אדם שהתכתב עם נערה וצפה באתר פורנו פדופילי

במהלך המשמרת, מידן ערך סיור שגרתי בספרייה ולפתע הבחין באיש מבוגר, בן 50 לערך, יושב מול המחשב ומביט לצדדים בעצבנות, באופן שעורר את חשדו של מידן.

מידן שוורצמן. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מידן שוורצמן, בן 42 מיהוד, בעל חברת אבטחה ומשמש כמפקח בעיריית הרצליה.
לפני מספר ימים החליף מידן את אחד השומרים בספרייה העירונית של הרצליה, לאחר שהשומר הקבוע לא חש בטוב.
 
במהלך המשמרת, מידן ערך סיור שגרתי בספרייה ולפתע הבחין באיש מבוגר, בן 50 לערך, יושב מול המחשב ומביט לצדדים בעצבנות, באופן שעורר את חשדו של מידן.
מידן המשיך לסייר בספרייה, וכשהתקרב למחשב ראה שהאיש מתכתב בצ'ט עם מישהי שנתנה לעצמה את הכינוי "נערה פראית" וההתכתבות הכילה משפטים מאוד גסים.
 
כדי להיות בטוח שהוא לא טועה, ביקש מידן ממנהל התחזוקה של הספרייה שיתקרב גם הוא למחשב ויראה את ההתכתבויות של האיש. מנהל התחזוקה עשה זאת ואישש את חשדנותו של מידן.
מידן דיווח לקב"ט הראשי של העירייה, שאמר לו להזמין משטרה. מידן עשה זאת בשקט כדי לא לעורר חשד, כשלפתע הבחין שהאיש קם ממקומו ויוצא לכיוון המעלית.
 
"היה לי ברור שאני לא אאפשר לאיש הזה לצאת מהבניין מהחשש שהוא מתכוון להיפגש עם הנערה שהתכתב איתה. ניגשתי אליו למעלית ואמרתי לו לצאת החוצה", אמר מידן.
 
בתחילה, טען האיש שהתכתב עם אישה מבוגרת, אך לרוע מזלו הוא שכח לסגור את הצ'ט ושכח לצאת מהאתרים שגלש בהם. לכן צוות האבטחה מצא את ההתכתבויות עם הנערה, ובמקביל, גילה שהאיש צפה באתר פורנו פדופילי.
מידן החזיק את האיש עד שהמשטרה הגיעה ולקחה אותו למעצר.
 
מידן שוורצמן אומר כי מניסיונו בתחום האבטחה, למעלה מ-23 שנים, פדופילים נוטים לגלוש באתרים מפוקפקים מחוץ למחשב הפרטי שלהם כדי שלא יעלו עליהם.
בזכות ערנותו של מידן, יתכן ונמנע מקרה פדופלי חמור שהיה הורס את חייה של נערה צעירה.
"כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו", אמר מידן.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן