עוד כתבות בנושא

בני הרצליה מכוונת גבוה

אחרי שנת התאקלמות בונה בני הרצליה כדורסל סגל שייתן פייט לליגה מאמן הקבוצה אורן אהרוני והמנהל המקצועי זופר אבדייה השלימו את בניית הסגל לעונה הקרובה

שון דאוסן חוזר לבני הרצליה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

תתחילו לשנן את השמות בני הרצליה השלימה את הסגל לעונה הקרובה שון דאוסון,יאיר קרביץ, דורי סהר, סנדי כהן , דור ענבי, נועם וינברג, עידו פוגל ועומרי קופרמן צ'ינאנו אונואקו, אנדי ואן וליט, שא'מרקוס קנדי, קורטני פורטסון 

.בני הרצליה הודיעה על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'ייביון המלט (1.93, בן 23) לעונה הקרובה עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת. המלט הוא בוגר מכללת צפון טקסס (דיוויז'ין 1), במדיה העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 15.6 נקודות (37.7% ל-3), 4.5 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים, הוא אחד השחקנים המעוטרים בהיסטוריה של המכללה כשהוא הוביל אותה לזכייה כפולה באליפות קונפרנס ה-USA, להופעה ראשונה בטורניר המכללות מאז 1972 ולניצחון היסטורי ראשון אי פעם בטורניר המכללות.

המלט נחשב לשחקן הטוב ביותר בקונפרנס בשנתיים האחרונות, הוא נבחר לשחקן העונה בשנת 2020, נבחר לחמישיית העונה בעונת 2020 ו-2021, והיה מועמד להיבחר לדראפט בקיץ האחרון אולם לאחר שלא נבחר בדראפט החליט לצאת לאירופה כשבני הרצליה תהיה התחנה הראשונה שלו.

 

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "המלט הוא קומבו גארד צעיר ומוכשר, שחקן קשוח עם אופי טוב שמגיע מרקע לא קל ובנה את עצמו מלמטה עד למצב שהוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות הממכללה שלו. הוא שחקן עם פוטנציאל שיכול להתפתח לשחקן טוב מאד באירופה ואני מקווה שגם אם ייקח לו קצת זמן הוא ישתלב אצלנו בצורה טובה. הוא משלים סגל צעיר, אנרגטי, ורעב של שחקנים שבאים להוכיח את עצמם ולתת מעצמם למען הקבוצה ומה שנשאר עכשיו זה לחבר את העסק לקבוצה מנצחת".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "חיפשנו שחקן נוסף שיוכל לתת לנו עוד קצת עומק ויצירתיות בעמדות הגארד ואני מאמין שהמלט יוכל למלא את התפקיד בצורה טובה. הוא שחקן צעיר, שנצטרך לעבוד איתו ולעזור לו להתפתח אבל זה בדיוק חלק ממה שאנחנו מכוונים אליו בהרצליה".

זופי אבדיה " מה שנשאר עכשיו זה לחבר את העסק לקבוצה מנצחת".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן