עוד כתבות בנושא

בני הרצליה מתחזקת

בני הרצליה הודיעה היום על רכש חדש – הסנטר האמריקאי, רוברט קרטר (בן 28, 206 ס"מ).

קרטר הוא סנטר עם יכולות התקפיות מגוונות מאד ששיחק בשלוש העונות האחרונות בליגה היפנית. לפני כן שיחק באירופה בטורקיה, איטליה וליטא.

קרטר הוא בוגר מכללת מרילנד, ואחרי שיצא לדראפט בשנת 2016 החל את הקריירה המקצוענית שלו בעונת במדי ברינדיסי האיטלקית, במדיה רשם ממוצעים של 13 נקודות (35% לשלוש) ו-6.6 ריבאונדים. את עונת 2017/18 פתח בריטאס וילנה הליטאית ועבר זמן קצר לאחר פתיחת העונה לגזיאנטפ הטורקית והיה אחד משחקני הפנים המובילים באותה עונה בליגה הטורקית עם 15 נקודות (37% לשלוש) ו-7.9 ריבאונדים למשחק. בעונת 2018/19 שיחק באפיון הטורקית וממנה המשיך לליגה היפנית בה שיחק ב-3 העונות האחרונות, כשבעונה החולפת העמיד ממוצעים של 15.7 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו3.5 אסיסטים, זאת כשהוא קולע ב52.5% מהשדה ו36.1% מהשלוש.

קרטר הוא השחקן החדש הראשון שצירפה הרצליה הקיץ, לאחר שהצליחה לשמור על מרבית השחקנים שהובילו אותה לעונה היסטורית אשתקד, שהסתיימה עם זכייה בגביע המדינה ובהעפלה לגמר הפלייאוף – קרטר מצטרף לכריס באב, קווינטון הוקר, מוריס קמפ, אנדי ואן וליט, סנדי כהן, יאיר קרביץ ודורי סהר בסגל הקבוצה לעונה הבאה.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "אנחנו שמחים מאד להודיע על צירופו של קרטר ואחרי קיץ ארוך של המתנה וסבלנות למחליף ראוי לאונואקו אני מאמין שמצאנו את השחקן המתאים. מדובר בשחקן שרצו אותו פה במערכת ועוקבים אחריו לא מעט שנים אבל כלכלית לא התאפשר להביא אותו והקיץ התאפשר לנו לנצל חלון הזדמנויות בגלל רצונו לחזור ולשחק באירופה. הוא יוכל להביא לנו הרבה דברים לקבוצה ואני בטוח שהקהל שלנו יהנה ממנו מאד השנה".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "היה חשוב לנו למצוא את החתיכה הנכונה לפאזל שתשלים את הסגל בהצלחה במיוחד אחרי שהצלחנו להשאיר את רוב השחקנים משנה שעברה. אונואקו היה שחקן מרכזי בקבוצה, לא היה קל לבחור ולמצוא שחקן שיוכל להשלים את החסר, אבל קרטר היה אחד מרשימה מאד מצומצמת של שחקנים שעונים על הדרישה הזאת. הוא שחקן איכותי ומגוון שיעזור לנו להמשיך להתחרות בצמרת הטבלה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן