עוד כתבות בנושא

בני הרצליה קבוצת צמרת

 בני הרצליה קבוצת צמרת, ניצחון נוסף והפעם על מכבי תל אביב 71-59 זופי ואורן אהרוני מקיימים את ההבטחה הרצליה קבוצה שמחה עם 8 נצחונות הרצליה ובמקום השני הרצליה הלהיט של הליגה

בני הרצליה ממשיכה להתבסס בצמרת הליגה ומטפסת למקום השני הפעם אחרי ניצחון 71-59 על מכבי תל אביב, הקבוצה שמרה על יתרון לאורך כל המשחק,  בני "Ofek Dist" הרצליה השלימה ארבעה ניצחונות רצופים, והערב גברה על מכבי "Playtika" ת"א לראשונה מזה ארבע שנים וחצי.

המשחק נערך תחת הכותרת "המשחק הירוק", להעלאת המודעות לאיכות הסביבה, הקיימות וההתחממות הגלובלית, בשיתוף עם היחידה לאיכות הסביבה בעיריית הרצליה. שחקני המארחת עלו לחימום ולטקס הצגת השחקנים עם חולצות ירוקות. לאחר מכן, הם הצטלמו ביחד עם ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, סגנו עופר לוי, יו"ר המנהלת שמואל פרנקל ויו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי עם שלט בנושא שייתלה גם ביציע באופן קבוע.

בני הרצליה מתבססים בצמרת צילום ברני ארדוב מנהלת הליגה

השחקנים אורן אהרוני הגיעו מוכנים, עם הגנת ברזל ו8 איבודי כדור לעומת 16 של מכבי תל אביב שמרה הרצליה על יתרון לאורך כל המשחק ולא נתנה למכבי להתקרב. אנדי ואן וליט, בלט עם 21 נקודות, השחקן המכריע היה צ'ינאנו אונואקו, עם הגנת ברזל , דאבל-דאבל וארבע חסימות מרהיבות. 

מול יציעים מלאים הראתה שוב בני הרצליה שהעונה תראה אחרת. בלי מאבקי תחתית עם משחק שמח ניהול מקצועי של זופר אבדיה שמוכיח שוב שהוא לא גימיק חולף מאמן מנוסה כמו אורן אהרוני שבצנעה מוביל את הקבוצה להישגים ושקט ניהולי שנותן אלדד אקוניס הצפיה היא מינימום פלייאוף ואולי העונה גם יותר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן