עוד כתבות בנושא

דנה מזרחי מונתה למנהלת חטיבת הביניים זאב

מנהלת חדשה לחטיבת הביניים זאב – דנה מזרחי, נשואה ואם לשלושה, בהכשרתה מורה לאנגלית, בעלת תואר M.A. במנהל עסקים ובניהול משאבי אנוש, ו-M.A. בניהול מערכות חינוך. בוגרת קורס המנהלים "אבני ראשה" וכיום דוקטורנטית באונ' בר-אילן

דנה עובדת במערכת החינוך כ-15 שנים, במהלכן ביצעה מספר תפקידים, ביניהם: מחנכת כיתה, רכזת שכבה, רכזת תכניות מצוינות וסגנית המנהל. בתפקידה האחרון ניהלה במשך 5 שנים את חטיבת הביניים "ויצו הדסים"- זוכת פרס חינוך ארצי לשנת תשע"ט.

בתפיסתה החינוכית, מאמינה דנה כי יש לשים דגש על פיתוח פדגוגיה חדשנית ורלוונטית המאפשרת לתלמידים להביא לידי ביטוי את כישוריהם, לחוות הצלחה ולהקנות להם כלים שיוכלו ליישם בעתיד. כמו כן, דנה שואפת למקסם את היכולות הטמונות בכל באי בית הספר (תלמידים, סגל הוראה והורים)  ומאמינה ביצירת תקשורת מיטבית ודיאלוג מכבד עם קהילת ההורים, בהם היא רואה שותפים מלאים לתהליך החינוכי.

ראש עריית הרצליה, משה פדלון, בירך את דנה מזרחי, ואמר: "אני סמוך ובטוח שדנה היא הבחירה הראויה ביותר, וכי היא תמשיך להוביל את חטיבת הביניים זאב להישגים גבוהים ומרשימים, ביחד עם סגל ההוראה המסור והאיכותי של בית הספר." 

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, בירכה: "מערכת החינוך העירונית זכתה במנהלת מקצועית, איכותית ובעלת חזון חינוכי. אני מברכת על הצטרפותה ובטוחה כי תוביל את חטיבת הזאב אל הישגים רבים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן