עוד כתבות בנושא

"המדינה שלנו עולה באש"

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, הודיע כי הוא בדרך לירושלים לשבות רעב כנגד החקיקה: "אני אומנם בן 70, אבל ככל שזה תלוי במלחמה על ענייני הדמוקרטיה אני צעיר ואלחם עד הסוף"

ראש עיריית הרצליה משה פדלוןבדרך לירושליים

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, מספר על אכזבתו מהדרדרות מצבה של מדינת ישראל, על החלטתו לעלות לירושלים לשבות רעב ופונה לראש הממשלה ולנשיא המדינה: "תעצרו את החקיקה לפני שהמדינה שלנו תלך לאבדון"

ראשי הערים מרחבי הארץ בדרך לירושלים ומתכוונים לשבות רעב. משה פדלון, שהצטרף למחאה מספר: "כאזרח המדינה וכמי שהשתתף במלחמות ישראל, אני לא מוכן לראות את המדינה שלי שסועה וקורסת. החלטתי להצטרף לשביתת הרעב כדי לגרום לשינוי ולעצירת החקיקה". 

לדברי פדלון בן ה-70, הוא יעשה הכל כדי להציל את המדינה ואין מדובר בצעד פופוליסטי לקראת הבחירות. "המדינה שלנו עלתה אתמול באש. אני מגיב למה שקורה כאן ועכשיו", הוא אומר וטען שיש למדינה בעיות הרבה יותר כבדות והרות גורל מאשר החקיקה. 

"לא ייתכן שראש הממשלה יתעלם מרצון העם ומהאיום שיש עלינו מצד אויבנו. בתי החולים, ומערכת החינוך קורסים, מי שרוצה להנפיק דרכון לא יכול לעשות זאת. אני פשוט משתגע מסדר העדיפויות של ראש הממשלה". 

אתה חושב שהמצב יכול להשתנות או שהגענו לנקודת אל חזור?

"בנינו מדינה לתפארת, יש לנו בני נוער איכותיים, אנשי הייטק ואזרחים טובים. כרגע הכל מתרסק לנו בפרצוף אבל אני מאמין שאזרחי המדינה ינצחו – רוב הציבור ברחובות וזה אומר הכל".  

אם היית מול ראש הממשלה מה היית אומר לו?

"שיעצור את ההזיה הזו. שישב יחד עם נשיא המדינה ויחד ויגיעו לפתרון לפני שנגיע לאבדון". 

תשרוד את שביתת הרעב אתה בכל זאת בן 70?

"אני לא יודע כמה זמן היא תימשך אבל אני מתכוון לשבות רעב ככל שיידרש. גורל אזרחי מדינת ישראל, ילדיי ונכדיי עומד לנגד עיניי".  

הרצליה יצאה לרחובות צילום : גיא אורן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן