עוד כתבות בנושא

הרצליה במקום השני בדירוג היציבות הפיננסית של הרשויות המקומיות בישראל

עוד אישור לאיתנות הכלכלית של עיריית הרצליה: על פי הדירוג של חברת CofaceBdi לשנת 2022, הרצליה ניצבת במקום השני בארץ במדד היציבות הפיננסית.

הסברה עולמית מהרצליה

זוהי השנה השנייה ברציפות שהרצליה מדורגת במקום השני.
 
דירוג היציבות מבטא את החוסן הפיננסי של הרשויות, מוסר התשלומים והיעילות, לצד סיכון עסקי נמוך. במסגרת זו נבחנו ערים עם לפחות 40 אלף תושבים בדירוג סוציו-אקונומי 4-10 , תוך התבססות על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דו"חות כספיים של העיריות של העיריות והמועצות ומאגרי המידע של CofaceBdi.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "המיקום הגבוה של העיר הרצליה, זו השנה השנייה ברציפות, ראוי לציון במיוחד כשכבר שנתיים אנחנו חיים במצב של חוסר וודאות וחוסר יציבות ארצית ועולמית. הדירוג משקף את תנופת העשייה העירונית האדירה בכל תחומי החיים בעיר והרחבת השירותים לתושבים, והוא מעיד על ההתנהלות הטובה והיעילה של העירייה והעיר".
 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "המיקום הגבוה של הרצליה, שנה אחר שנה, מעיד על ניהול כספים מצוין הודות להנהלת העיר ולמנהלי ועובדי המינהל הכספי העובדים ללא ליאות, במקצועיות ובמסירות. זה בולט במיוחד על רקע המשברים בארץ ובעולם, וההתמודדות המקצועית,  בהובלת ראש העירייה, עם ההשלכות שיש לכך על מנת להקל על התושבים".
 
גזבר העירייה, רו"ח רוני חדד, אמר: "מיקומה הגבוה של עיריית הרצליה בצמרת האיתנות הפיננסית בארץ מעיד על חוסנה הכלכלי של העיר. הדירוג הגבוה הינו פועל יוצא של עבודה אחראית, מקצועית, שקולה ומסורה של מנהלות/י ועובדות/י המינהל הכספי והוא בעל חשיבות גדולה יותר לנוכח ההתמודדות בשנתיים האחרונות עם קורונה, משברים כלכליים, עלייה מהותית בתשומות וסביבת אי הוודאות בו אנו פועלים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן