עוד כתבות בנושא

הרצליה ממשיכה במגמת עליה בכל מדדי הזכאות לבגרות

עליה דרמטית באחוז המצטיינים בבגרות: 33.8 אחוז לעומת 24.2 אחוז בשנה שקדמה לה

יעל חקון, מאהבה רבע, ד"ר יעקב נחום, משה פדלון, איה פרישקולניק ומיכל גוטליב פרידור

על פי נתוני אגף החינוך בעיריית הרצליה, בשנת הלימודים תשפ"א עלו אחוזי הזכאים לבגרות בעיר ל- 92.9 אחוז, לעומת 91.4 אחוז בשנה שקדמה לה.
 
בנוסף, ישנה עליה באחוז הזכאים במקצועות המתמטיקה והאנגלית ברמה של 5 יח"ל.
מתמטיקה 5 יח"ל – 38 אחוז זכאים, לעומת 31 אחוז בשנה שקדמה לה.
אנגלית 5 יח"ל – 75.4 אחוז זכאים, לעומת 71.1 אחוז לעומת השנה שקדמה לה.
 
אחוז המצטיינים בבגרות עלה ל- 33.8 אחוז, לעומת 24.2 אחוז בשנה שקדמה לה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הנתונים המשמחים מהווים עדות למאמץ משולב של מערכת החינוך העירונית, התלמידים וההורים, שיחד מאפשרים ליותר תלמידים להצליח. החינוך המצוין בהרצליה הוא תוצאה ישירה של ההשקעה, המקצועיות והמסירות של אנשי החינוך בדור הצעיר. אני גאה בתלמידי הרצליה על הישגיהם המצוינים".
 
מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "מערכת החינוך העירונית שלנו מוכיחה פעם נוספת את איכותה ומקצועיותה. שיתוף הפעולה בין צוותי ההוראה שלנו, ההורים, התלמידים ואנשי המקצוע באגף החינוך הוא סוד ההצלחה. נמשיך להשקיע את מלוא המשאבים הנדרשים כשטובתם ואושרם של ילדי העיר בראש סדר העדיפויות שלנו."
 
סמנכ"ל אגף החינוך והערכים, ד"ר יעקב נחום, אמר: "הנתונים הינם עדות לעוצמתה החינוכית והערכית של עיר המאמינה באידאולוגיה ערכית וחברתית, המבוססת על שוויון הזדמנויות בחינוך, גם לאוכלוסיות תלמידים מתוך ומחוץ לעיר, הנמצאות במסגרות חינוך שאינן מוכוונות לבחינות הבגרות. זו תעודת כבוד לכל העוסקים בחינוך ילדינו בעיר הרצליה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן