עוד כתבות בנושא

השרב לא פגע בהצלחת פֶּסַחוֹף ישראלי בהרצליה

אחרי השרב הכבד בחמישי, אלפי תושבי הרצליה נהנו מאירועי פסחוף ישראלי בהרצליה – מגוון פעילויות חינמיות לילדים, נוער ומשפחות לאורך חופי העיר.

השרב לא פגע
אירועי פסחוף ישראלי בהרצליה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

פסחוף, ביוזמת עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח תיירות הרצליה, הציג תמהיל עשיר של פעילויות, ובהן: מופעי לוליינות, קרקס רחוב, סדנאות קרקס, החלקה על גלגיליות, ג'ימבורי, מתקנים מתנפחים, סדנאות פיסול בחול, סדנאות עפיפונים, יוגה בשקיעה, יריד גלישה, מתחמי מכירה של עציצים ופרחים, מוצרי חוף ים ופיקניק, ועוד ועוד.
פסחוף התקיים בכיכר דה שליט, מבואת השרון וחוף השרון.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר: "עיריית הרצליה מחזירה את הדופק לעיר. אני מודה לאלפי המשפחות והילדים שהגיעו להפנינג הענק שקיימנו במשך יומיים בחופי העיר. חג פסח מסמל את היציאה של עם ישראל מעבדות לחירות וכמה המחשבה הזאת קשה כשלמעלה מ-130 אזרחים מצויים כרגע ללא כל חירות. בציון החג היה חשוב לנו למצוא את האיזון הנכון בין שמירה על החוסן הלאומי לבין הבעת התחשבות וסולידריות. אני מאחל לכל התושבות והתושבים המשך חג פסח שמח, שקט ורגוע".

דנה אורן ינאי, סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק תרבות וחופי הים: "פסחוף הוא הסנונית הראשונה של יצירת מרחבי תרבות ופנאי במרחב הציבורי. כיכר דה-שליט חזרה למשוך אליה אלפי תושבים שנהנו מאחד המקומות הכי מדהימים בעיר. מודה לכל עובדות עובדי החברה לתיירות והעירייה ולצוות ההפקה שנתנו את הלב, כדי שלנו יהיה ארוע קהילתי בתקופה מורכבת. הלוואי ונזכה לארח באירועים הבאים את עומר שם-טוב וכל יתר החטופים, שישובו הביתה בשלום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן