עוד כתבות בנושא

וינרים בני הרצליה פותחת עונה בניצחון

אין יותר מתוק מניצחון חוץ דרמטי במשחק הפתיחה ארבע קליעות עונשין בשניות הסיום העניקו לבני "Ofek Dist" הרצליה ניצחון דרמטי על הפועל "SP מצר" ת"א, 76:79      זופי אבדיה הבטיח שיהיה כיף ומתחיל למלא הבטחות

וינרים ניצחון חוץ במשחק הפתיחה בני הרצליה צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

בני הרצליה פתחה את העונה במשחק חוץ מאתגר מול הפועל תל אביב והראתה שהשנה מצפה לקבוצה עונה של מלחמה על נצחון בכל משחק, מול יציעים מלאים באוהדי הפועל תל אביב ואוירה מחשמלת הצליחה להיות בני הרצליה בתמונת המשחק עד לשניות הסיום לא נבהלה מהפיגור בשלושת הרבעים הראשונים וזכרה שרק תוצאת הסיום חשובה, ארבע קליעות עונשין של הרכש החדש כריס האב בשניות הסיום העניקו לבני "Ofek Dist" הרצליה ניצחון ראשון וחשוב.

 

צ'ינאנו אונואקו מצטיין המשחק צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

צ'ינאנו אונואקו הסנטר של הקבוצה שמר את בני הרצליה בתמונת המשחק ורשם דאבל-דאבל  של 20 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-24 דקות בלבד. שני דאנקים שלו בסיום המשחק צימקו את הפיגור לנקודה בלבד ולאחר מכן הוא היה בכל מקום בהגנה עם ריבאונדים חשובים וחסימה של משחק הביאו את בני הרצליה לניצחון ראשון.

ביום ראשון הקרוב 17.10 בשעה 18:00 תארח הקבוצה את הפועל אילת במטרה להמשיך במומנטום 

הניצחון הגיע במועד מצויין עבור הספונסר הראשי לעונה בני הרצליה הודיעה השבוע על חתימת הסכם חסות ראשי עם חברת Ofek Dist לעונת המשחקים 2021/22. הקבוצה תיקרא בני Ofek Dist הרצליה, ובמסגרת הסכם החסות, יופיע לוגו החברה על גופיות השחקנים.

‏ חברת Ofek Dist חלוצה בתחום הפצת MSP בישראל תחת מוצריה בתחום שרותי הענן, ניהול תשתיות IT ואבטחת מידע. החברה מייצגת בישראל כמה מהיצרניות המובילות בתחום זה בעולם כגון N-able, Sophos, Public Cloud. אופק מובילה חדשנות בתחום ה-IT על ידי הטכנולוגיות שמנגישה למשווקיה וכן על ידי המודלים הייחודיים לפיתוח עסקי וטכנולוגי עבור השוק העסקי.

בעלי החברה, עמית גואטה: "אנחנו מאמינים בקשר עם הקהילה, ומעריכים את בני הרצליה – אחת הקבוצות הוותיקות בליגה, שלאורך השנים מקדמת שחקנים ישראלים צעירים ונותנת להם את הבמה לפרוץ. חיפשנו זמן מה קבוצה שתתחבר לערכים שלנו ואנחנו לערכים שלהם ואין ספק שנוצר קליק מהרגע הראשון, אני סמוך ובטוח שתהיה לנו עונה מאתגרת ומוצלחת. תודה לכל הנוגעים בדבר".

מנכ"ל החברה, רהב רוזנטל: "זאת זכות ענקית לחיבור ש אופק לקהילה ולעשייה ובטח לקידום הספורט הישראלי והכדורסל בפרט, מאמין שתנועה יוצרת תוצאה והחיבור לקבוצה תואם את ערכי אופק. אנחנו רואים חשיבות בתמיכה בקבוצת ספורט ישראליות, וראינו בבני הרצליה קבוצה צעירה, שאפתנית ששואפת להצלחות, יש בהרצליה קהילה חזקה מאחורי הקבוצה, עם אלפי ילדים שמבצעים פעילות ספורטיבית ורואים בשחקני ליגת העל מודל לחיקוי".

יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס: "מצאנו פרטנרים נהדרים לקידום הכדורסל בהרצליה עם חברה שנמצאת בתנופה אדירה ומאמינה מאוד בפרויקט שלנו, שכולל קידום של שחקנים ישראלים צעירים וחיבור בין הקבוצה לקהילה".

בני Ofek Dist הרצליה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן