עוד כתבות בנושא

זאת לא מתיחה, חוזרים למתיחות!

עיריית הרצליה, המחלקה לספורט, בשיתוף מחלקת הבריאות – אפשרי בריא ומשרד הבריאות, מקיימת  את תכנית "נעים בעיר", במסגרתה מתקיימות פעילויות גופניות במגוון רחב של תכנים במוקדים שונים ברחבי העיר, באוויר הפתוח, כאשר הכניסה לכל הפעילויות חופשית, ללא תשלום.

תכנית נעים בעיר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

העונה החדשה של "נעים בעיר" חוזרת, ב-1 באפריל.

התכנית מציעה לתושבי הרצליה הזדמנות להשתתף במגוון אימוני ספורט וכושר גופני שמועברים על ידי מדריכים מקצועיים, והיא כוללת, בין השאר אימוני צ'י קונג, התעמלות נשים, התעמלות בריאותית, הליכה נורדית, יוגה, ריצה, פילאטיס ועוד.
 
העונה החדשה של "נעים בעיר" חוזרת ב-1 באפריל, והשנה נוספו פעילויות חדשות ומלהיבות: זומבה, אימון פוצ'יוולי, "מאמי גול" – כושר וכדורגל לנשים, פילאטיס בריאותי, אימון רצועות, ו"מאסמל" לנשים – אימון כושר וכדור סל.
 
לצפייה בלוח הפעילויות השבועי של "נעים בעיר", ניתן להיכנס לאתר העירייה, בקישור:  https://bit.ly/3tyfxw4

תכנית נעים בעיר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה מקדמת אורח חיים בריא ופועלת בעקביות על מנת להציע מסגרות לפעילות ספורטיבית במרחבים הפתוחים. אני רואה חשיבות גדולה בהחזרת הספורט העממי לעיר ואני מברך על ההיענות הגדולה של התושבות והתושבים. העונה החדשה של "נעים בעיר" מציעה תמהיל עשיר של אימוני ספורט וכושר המותאמים לכלל הגילים ולהעדפות השונות של כל אחת ואחד."
 
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "תכנית נעים בעיר היא תכנית ספורט ובריאות, במסגרתה מתקיימת פעילות גופנית מונחית במגוון רחב של תכנים, במוקדים שונים ברחבי העיר, עם כ-1,000 תושבים פעילים בשבוע. אנחנו מעודדים את כל התושבים לעסוק בפעילות גופנית כהרגל וכאורח חיים בריא וספורטיבי ורואים את הספורט העממי כחלק מרכזי בעשייה למען תושבות ותושבי העיר. נמשיך להשקיע ולקדם פעילויות ספורט מעניינות ומגוונות לכל הגילים. אני מאחל לתושבים חג שמח ומלא בכושר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן