עוד כתבות בנושא

חגיגות עצמאות בהרצליה

מתחברים לקהילה: הופעות ופעילויות בעשרות מוקדים ברחבי העיר, במרחבים פתוחים, שיבטיחו שמירה מרבית על בריאות התושבים

לאור הנחיות משרד הבריאות, ולאחר התייעצויות ומחשבות עם תושבי העיר, עיריית הרצליה בחרה לקיים השנה את אירועי יום העצמאות באחריות ובשמירה מריבית על בריאות התושבים, בקונספט חדש של: מתחברים לקהילה.

מקום אירוע מרכזי אחד עם התקהלות המונית שעלולה לסכן את בריאות התושבים, יתקיימו ברחבי העיר עשרות הופעות ופעילויות במוקדים שונים, שיהיו מושקעים ומהנים במיוחד, ושיתנו מענה לכלל האוכלוסייה. הפעילויות יתקיימו בכ-15 מוקדים קהילתיים, במחרבים פתוחים, שיכילו עד 500 איש בכל מתחם ובהתאם לתו הסגול. 

בכל מתחם יושם דגש על תוכן מותאם לכל המשפחה,  לכל תושב תהיה אפשרות ללכת מרחק הליכה מביתו וליהנות מחגיגה קהילתית משותפת. במהלך החג גם יתקיימו פעילויות ספורט מגוונות לכל הגילים במספר מרכזי ספורט בעיר. בנוסף, יהיו מתחמים לבעלי תו ירוק המיועדים לצעירים (מעל גיל 18) בתיאום עם ברים מקומיים וכן, ערבי שירה בציבור בבית הראשונים ובמרכז תאו לתרבות. 

מידע מפורט על ההופעות והפעילויות יימסר בהמשך.

 ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני שמח שאנחנו מתחילים לצאת ממשבר הקורונה שפקד אותנו בשנה האחרונה, אך עלינו לזכור שהוא עדיין לא חלף ועלינו לנהוג באחריות. החלטנו להפוך את הלימון ללימונדה, ולהפוך את החג הכה ישראלי ומשפחתי הזה, למה שהוא. ההופעות והפעילויות השנה יהיו בקהילות קטנות יותר שישמרו על הבריאות של ילדנו ושל הורינו, והם יהיו מושקעים, מהנים ושמחים במיוחד. חג שמח לתושבי הרצליה".

 "החג הזה עומד בסימן הצדעה לקהילות – שנת הקורונה הציבה אתגרים מורכבים שהוכיחו את החוסן הקהילתי של עירנו", ציין אהוד לזר, מ"מ מנכ"ל עיריית הרצליה. "בנוסף, בשל האתגרים הכלכליים של שנה קשה זו והפניית המשאבים להתמודדות עם המשבר הכלכלי המתגלגל, החלטנו לשמור על כספי הציבור ולא להוציאם על מופעי ראווה. מה גם שבשל אופיו המשפחתי של החג בחרנו שלא לקיים אירועים למחוסנים בלבד, שיפרידו בין הורים לילדים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן