עוד כתבות בנושא

חודש הגאווה בהרצליה: כדורגל בצבעי הקשת

לכבוד חודש הגאווה, התקיים בספורטק הרצליה טורניר ראווה נגד האלימות במגרשים תחת הכותרת "כדורגל בצבעי הקשת".

האירוע אתמול. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

האירוע משותף לעיריית הרצליה, עריית תל אביב-יפו ולתכנית "בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים" של הקרן החדשה לישראל.
באירוע השתתפו נבחרת הכדורגל של מועדון הספורט הגאה, נבחרת האמנים למען הקהילה ונבחרות כדורגל של תל אביב ושל הרצליה, בהן שיחקו כוכבי עבר בכדורגל.

בטורניר השתתפו שחקני העבר אבי נמני, גיא צרפתי וחיים סילבס, לצדם של דין מירושניקוב, בר ברימר, תומר הכהן, גיא מזיג, בן זיני, בן בן ברוך, אמירם טובים ועוד.
את המשחקים שפטו שופטי הכדורגל לירן ליאני, שסיים העונה קריירת שיפוט מפוארת, ורועי חסן, שופט הכדורגל הראשון בישראל מחוץ לארון.
הנבחרות המשתתפות לבשו מדי משחק שהוזמנו במיוחד לטורניר הודות לחסות מטעם מסעדת "נאפיס" הרצליה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "הרצליה צבעים רבים לה. היא מורכבת מתמהיל מגוון ורבגוני של אנשים, כשכל אחד הוא עולם ומלואו, וכולם טובים, יפים חכמים ומוכשרים, ללא קשר להבדלי דת גזע ומין. אנו נמשיך לעמוד על זכויותיהם של כל תושבינו באשר הם ולחנך את הדורות הבאים על פי ערכים של סובלנות, קבלה, כבוד הדדי ואהבת הזולת. המאבק של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות זהה כמו כל אזרח במדינה, הוא מאבק חשוב וצודק מאין כמוהו."
 
סגן ראש עיריית הרצליה ומחזיק תיק הספורט ותיק הסובלנות והגאווה, עופר לוי, שחקן עבר במכבי ת"א ובני יהודה, שיחק גם הוא בטורניר, ואמר: "טורניר הכדורגל נגד אלימות והומופוביה הוא לא רק עוד משחק. ספורט ידוע כדבר מאחד ומגבש וזו הזדמנות מצוינת עבורנו להוות דוגמה וליישם את ערכי השוויון והסובלנות שאנו מייחלים להם. הן במגרש והן בחיים האמיתיים. אני רוצה להודות ל'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' של הקרן החדשה, למועדון ספורט גאה, ל'קבוצת האמנים למען הקהילה', לעיריית תל אביב וכמובן לעיריית הרצליה שיחד יצרנו את האירוע הייחודי והחשוב הזה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן