עוד כתבות בנושא

חכם משכנתאות היא הכתובת שלכם רגע לפני הצעד הגדול בחיים – איך בוחרים משכנתא?

עומדים בפני רכישת דירה? חברת "חכם משכנתאות" כאן כדי ללוות אתכם יד ביד כל הדרך אל הגשמת חלום הדירה הנכסף. הכירו את אחת מחברות ייעוץ המשכנתאות המובילות בישראל, שתסייע לכם לבצע בחירה מושכלת בכל הנוגע ללקיחת משכנתא. בואו נתחיל!

צילום: פיקסביי

בחירת משכנתא מתחילה בייעוץ מקצועי

משבר הדיור הנוכחי מסרב לרדת מהכותרות, ולא בכדי – ישראלים רבים מרגישים שחלומם לרכישת דירה משלהם הולך ומתרחק. אחת האפשרויות העומדות בפניהם לנוכח נסיקת מחירי הנדל"ן היא כמובן לקיחת משכנתא מהבנק, אלא שמאחר שמדובר בהלוואה משמעותית מאוד, יש להיערך לקראתה בצורה מיטבית וחכמה. בדיוק לשם כך, חברת חכם משכנתאות שמה לעצמה למטרה לספק ללקוחותיה שירות אמין, מקצועי וחסר פשרות בכל הנוגע לבחירת משכנתא בתנאים האופטימליים והמשתלמים ביותר.

חברת חכם משכנתאות נוסדה לפני כ-8 שנים על ידי עידו עוז, מנכ"ל החברה והאיש שסייע לאלפי לקוחות מרוצים מאז ועד היום. עוז הוא בוגר לימודי מנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית ובעל התמחות במימון, שגייס לכוחותיו שורה של אנשי מקצוע מיומנים מהשורה הראשונה שחרתו על דגלם לסייע ללקוחותיהם ככל יכולתם בענייני משכנתא והלוואות. החברה מתמחה בייעוץ משכנתאות ובליווי ובייצוג אל מול כל הבנקים בישראל, וניסיונה מוכח בשטח.

ייעוץ משכנתאות – צעד חכם לטווח הרחוק

אם אתם מעוניינים לקחת משכנתא, חשוב שתדעו היטב לאן אתם נכנסים – במיוחד לנוכח העובדה שמדובר בחלק משמעותי מאוד מעסקת חייכם. משכנתא, הלכה למעשה, היא הלוואה גדולה ביותר אותה אתם מקבלים מהבנק לצורך רכישת דירה. החזר ההלוואה הוא ארוך טווח, כלומר, הוא נפרס על פני שנים ארוכות (ולעתים גם על גבי כמה עשורים) כאשר תנאי ההחזר נקבעים מבעוד מועד. בתמורה להלוואה, הבנק משעבד את הנכס אותו אתם רוכשים, כדי שבכל מקרה שבו לא תצליחו לעמוד בתנאי ההחזר יהיה רשאי הבנק למכור את הנכס ולהחזיר לעצמו את סכום ההלוואה שניתנה. 

אין ספק שתרחיש כזה עשוי להיות מאוד לא נעים עבור כל הצדדים, ולכן עדיף למנוע אותו מראש כל עוד אפשר. לשם כך, ייעוץ משכנתאות הוא ככל הנראה הצעד החכם ביותר שתוכלו לעשות במטרה להבטיח לעצמכם משכנתא בתנאים נוחים המותאמים אליכם בדיוק. המומחים של חברת חכם משכנתאות ממליצים לפנות לייעוץ משכנתאות חיצוני מטעמכם ולא להסתמך על שירות הייעוץ שניתן מטעם הבנק, כדי שתהיו סמוכים ורגועים שניתן לכם ייעוץ אובייקטיבי ששם את טובתכם בעדיפות עליונה.

שירותי החברה

המעמד מול גופים מוסדיים, כמו בנקים, עשוי להיות מבלבל ואף מלחיץ מאוד – במיוחד כאשר מדובר בכסף שחסכתם כל חייכם. לכן, חברת חכם משכנתאות אינה רק מייעצת לכם ומלווה אתכם בבניית תמהיל הלוואה המותאם לצורכיכם ולמצבכם הפיננסי, אלא גם מספקת שירותי ייצוג אל מול כל הבנקים בישראל. כמו כן, יש להדגיש כי החברה מתמחה לא רק בעניינים הנוגעים ללקיחת משכנתא ראשונה, כי אם גם בסוגי משכנתא נוספים, כמו מחזור משכנתא קיימת ואיחוד הלוואות. 

החברה מסייעת ללקוחותיה להימנע מתרחישי הוצאה לפועל, משברים כלכליים ושיקום המצב הפיננסי. אם, לדוגמה, אתם מחויבים למספר רב של הלוואות ומרגישים שאתם מתקשים לסגור את החודש, תוכל החברה לסייע לכם בתהליך של איחוד הלוואות. תהליך כזה יוכל לאפשר לכם לאחד את כלל הלוואותיכם לכדי הלוואה אחד וכך למעשה להקטין את גובה ההחזר החודשי ולאפשר לכם אוויר לנשימה. 

בשורה התחתונה,

זה לא סוד שלא פשוט לקנות דירה בישראל כיום. לכן, אנו ממליצים בחום להיעזר בקבלת שירות מקצועי ומהימן שיעניק לכם ביטחון וראש שקט בכל הנוגע לענייני המשכנתא. בהצלחה!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן