עוד כתבות בנושא

יאסו מרינה הרצליה

יומיים של חגיגה יוונית של קולינריה, מוזיקה ותרבות טברנה יוונית תוססת, ריקודים עם מיטב להיטי המוזיקה היוונית דוכני אוכל, בר משקאות וקוקטיילים על טהרת האוזו רביעי וחמישי 6-7.7, החל משעה 18:00

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, מזמינה את הציבור ליומיים של פסטיבל יווני במרינה הרצליה, שכל כולו חגיגה והצדעה לתרבות היוונית! יומיים של טברנה יוונית תוססת, ריקודים לצלילי הופעות חיות עם 'היווניה' ו'דיוניסיס ולהקתו' עם מיטב להיטי הזמר היווני, דוכני אוכל יווני, קוקטיילים על טהרת האוזו ועוד.

ברביעי וחמישי ה-6-7 ביולי, החל משעה 18:00 ועד ל-23:00, ברחבת המרינה בהרצליה תתקיים חגיגה תוססת של טברנה יוונית שתכלול ריקודים ללא הפסקה עם הופעות חיות של 'היווניה' ו'דיוניסיס ולהקתו' אשר ינגנו את מיטב הלהיטים של המוזיקה היוונית, דוכני אוכל יווני; סופלקי קבב יווני, דגים מטוגנים, גירוס יווני אותנטי ועוד מאכלים מהמטבח הים תיכוני היווני. בנוסף, בר משקאות אלכוהוליים על טהרת האוזו.

עפרה בל יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה וסגנית ראש העיר: "התרבות, האוכל וסגנון החיים היוונים כל כך דומה לישראלי שזה לא מפתיע שזהו אחד הפסטיבלים המבוקשים, התוססים והמהנים של הקיץ במרינה הרצליה. החגיגה היוונית שמגיעה בתחילת חודש יולי, מיד אחרי ההצלחה של פסטיבל הבירה, מופעי הג'אז בשקיעה ופסטיבל היין הלבן, מספקת יומיים של אווירה, מוזיקה, אוכל והרבה שתייה במיטב המסורת של הטברנות היווניות שהישראלים כל כך אוהבים לחגוג בהן."   

טברנה יוונית במרינה הרצליה, ביוזמת החברה לפיתוח תיירות בהרצליה, נערך כחלק מסדרת פסטיבלי הקיץ במרינה והכניסה אליו חופשית.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן