עוד כתבות בנושא

יעל גלברד מתיכון 'חדש' היא המורה של המדינה!

עיריית הרצליה: "אנו גאים בנבחרת המורים המנצחת שלנו. אנו קוראים לכל מורה שרוצה להגשים את עצמו ולמלא אחר השאיפות והערכים שלו, להצטרף אלינו להרצליה."

יעל מתוך הטקס "המורה של המדינה". צילום: דוברות עיריית הרצליה.

בטקס בחירת המורה של המדינה לשנת 2023 במעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ושר החינוך מר יואב קיש שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, זכתה יעל גלברד – מחנכת כיתה י״א, מורה לפסיכולוגיה ורכזת חברתית מתיכון 'חדש' במקום הראשון. 

יעל לא מפסיקה ליזום פרויקטים כדוגמת תוכנית מצויינות ו״באים בטוב״ כנגד אלימות, היא פועלת למען הקהילה, תורמת ומתנדבת ובכך מלמדת את התלמידים כיבוד הדדי וחשיבות העשייה למען האחר.

אחד הפרוייקטים המרגשים שלה מהעשייה החינוכית הוא פרוייקט שמאפשר לנערות לקחת חלק בנשף הסיום למרות העלויות הרבות. היא שמה דגש על צריכה נבונה, קיימות ויד שניה. מאות נשים תרמו שמלות אותן היא מציגה עבור התלמידות בחדר מיוחד, היא מזמינה אותן לבחור שמלה לנשף ללא עלות. מגיעות אליה תלמידות מהעיר ומכל הארץ.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, ברך את יעל על הזכייה, ואמר: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים בתחום החינוך ואנו גאים בנבחרת המורים המנצחת שלנו. אנו קוראים לכל מורה שרוצה להגשים את עצמו ולמלא אחר השאיפות והערכים שלו, להצטרף אלינו להרצליה, וליהנות ממערכת חינוך מהמובילות בארץ."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן