עוד כתבות בנושא

כווולם קונים, אבל לא במחיר הנכון. המדריך לקניות בגלקסיה (הוירטואלית)

כולם מדברים על יוקר המחייה הבלתי אפשרי בישראל, ועל המחירים הנמוכים בחו"ל.  איך להביא את חו"ל לישראל ועדיין לקנות חכם ובמחירים יותר שפויים? והשבוע על השוואת מחירים

 מוני סהר, או בשמה המסחרי – "מוני תמצאי לי". טור שבועי על קניות ברשת

מוני תמצאי לי המדריך לקניות בעולם הוירטואלי
כולם מדברים על יוקר המחייה הלא הגיוני שמרוקן את חשבון הבנק ובעיקר מתסכל.

בעשור האחרון אני רוכשת הכל, כולל הכל ברשת. האפשרות להשוות מחירים מהספה בלחיצה קטנה שווה הרבה מאוד כסף בסוף החודש. מעבר לים המחירים שונים בצורה מאוד משמעותית ואצלנו כל כך יקר, איפה ואיך אפשר לקנות חכם יותר ובמחירים שפויים ביחס לישראל?

אז איך עושים את? איך משווים מחירים?

ראשית, ברוב האתרים הבינלאומים הגדולים, אפשר לחפש גם בעברית. אמזון, אייהרב, אליאקספרס ועוד.

  1. בדקו את עלות המוצר בארץ, האם יש להוסיף דמי משלוח. לאחר מכן, חפשו את המוצר באמזון.
  2. באמזון המשלוחים לישראל חינם בהזמנת מוצרים בשווי מצטבר של 50 דולר ומעלה. כדי לוודא שאתם מקבלים את המשלוח בחינם, וודאו שכתובת המשלוח הראשית שלכם מסומנת לישראל כברירת מחדל. המוצרים באמזון נמכרים על ידה או על ידי צד שלישי, לכן, שימו לב כשאתם מחפשים את המוצר שצמד המילים – משלוח חינם free shipping מופיע ליד שורת המשלוח. יתרה מזאת, אם ערך המוצר קטן מ 50 דולר, כדאי להוסיף לעגלת הקניות מוצרים נוספים בכדי לממש את ההטבה המעולה הזו.

לדוגמא – 4 יחידות של ליידי ספיד סטיק ב 30.31 ש"ח + 4 יחידות של ספיד סטיק לגבר ב41.20 ש"ח+ 4 יחידות משפחת שיניים מלבינה קולגייט טוטאל ב 46.23 ש"ח , ויש גם מוצצים, בקבוקים, מוצרי הגיינה, ביגוד, הנעלה ועוד מיליוני מקטים לרשותכם.

  1. אייהרב – האתר עם המגוון הגדול בעולם לתוספי מזון, קוסמטיקה וטיפוח אורגני, מזון ומוצרי אפיה ועוד. המחירים זולים מאוד, המשלוח חינם ברכישה מעל 170 ש"ח וכמות הפריטים שתרכשו בסכום הזה תפתיע אתכם לטובה.
  2. אליאקספרס – כשהילדים חוזרים לבית הספר, האתר הסיני הוא המקום הטוב ביותר לרכוש תיקים, קלמרים ואת כל האביזרים שהילדים אוהבים – מחדדים משוכללים, מחקים בצורות וגדלים שונים, קישוטים לעטים/עפרונות, וושיטייפ, בקיצור, אינסוף בשקלים בודדים עד מקסימום עשרות שקלים לילקוט אורתופדי. בארץ טווח המחירים נע בין עשרות עד מאות שקלים.

הכלל החשוב ביותר, לא להתעצל ולהשוות מחירים. דף הפייסבוק שלי מוני תמצאי לי זמין לכל השאלות והבקשות שלכם

בשבוע הבא אשתף אתכם איך לזהות אתרי הונאה

שלכם – "מוני תמצאי לי", מומחית שיווק וקנייה ברשת

אפשר גם לשאול במייל

מוני סהר, תושבת הרצליה ואזרחית עולם הקניות הוירטואלי. מתוך אהבה גדולה לא.נשים ורצון לעזור, פתחתי את עמוד הפייסבוק שלי – גולשים פונים אליי בשאלות בקבוצה לגבי מוצרים או שירותים מהרשת ואני שולחת את הלינקים הרלבנטים. כשהתשוקה לעזור היא גם הפרנסה שלך, זה win win . 

 *לצד מחיר המוצר שאתם מחפשים מופיע הכיתוב Free Shipping. על פי אמזון, המוצרים שיקנו לכם את ההטבה חייבים להיות כאלו שמסופקים על ידי אמזון עצמה, ולא על ידי מוכר צד-שלישי, המיסים (אם יש כאלו), לא נכללים בדרך לאותו שווי מוצרים שאתם צריכים להוסיף לעגלה שלכם וצריך לקחת אותם בחשבון בחישוב הכדאיות

מוני סהר- המדריך לקניות בגלקסיה הוירטואלית
מוני סהר- המדריך לקניות בגלקסיה הוירטואלית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן