עוד כתבות בנושא

לוחמי גולני הגיעו להרצליה

לאחר הפסקה של שנתיים בעקבות הקורונה, המרוץ המסורתי של לוחמי גולני חזר היום להרצליה, מתווכי הרצליה פינקו את הלוחמים

חיילי גולני ותלמידי הרצליה רצים יחד צילום: דוברות עיריית הרצליה.

כ-200 לוחמי גולני הגיעו לעיר, ואיתם קצין חינוך ראשי, תת-אלוף אופיר לויוס, מח"ט גולני, אל"מ ברק חירם, וסמג"ד גולני, רב-סרן אוריה סבג.

בתחילת היום, הקצינים והחיילים, יחד עם סגנית ראש העיר, איה פרישקולניק, ביקרו בתיכונים בעיר, שם שוחחו עם התלמידים על ערכי צה"ל ומורשת הקרב של גולני, ועודדו אותם להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל.

לאחר מכן החיילים והתלמידים הגיעו לגינה הנושאת את שמו של חייל החטיבה, אורן זריף ז"ל, בה קיימו טקס לזכרו ושמעו את סיפור הפעילות המבצעית בדרום לבנון שבה נפל. 

לאחר הטקס, החיילים והתלמידים רצו אל בניין העירייה, שם חיכתה להם ארוחת צהריים מפנקת באדיבותם חברי לשכת מתווכי הנדל״ן מחוז השרון בהובלת היו״רים אתי נחום ורועי זלצמן 

אתי נחום יו"ר משותף של לשכת המתווכים: "אנו רוצים להודות לכל התורמות והתורמים שבזכותם הצלחנו לגייס קרוב ל 10,000 ₪ ולהרים את האירוע למען חייל צה״ל. תודה מיוחד לשירי פדלון – מנהלת אגף תרבות נוער וספורט בעיריית הרצליה על הזכות שניתנה לנו להשתתף במעמד המרגש הזה. מהיום התחלנו מסורת חדשה במחוז השרון ואנחנו מתכוונים להיות שם גם בשנים הבאות."
לשכת המתווכים בשרון מצדיעה ללוחמי גולני

 לפני כשבועיים התפרסמו נתוני הגיוס לצה"ל ברשויות בישראל, ולפיהם העיר הרצליה נמצאת בצמרת אחוז המתגייסים לצה"ל.
בין הערים הגדולות, הרצליה ניצבת במקום השני בקרב מתגייסים בנים עם שיעור מתגייסים של 84.9 אחוז, מתוכם 49.2 אחוז בשירות קרבי, ו-9 אחוז יצאו לקצונה. בקרב מתגייסות בנות ניצבת הרצליה במקום הרביעי, עם שיעור מתגייסות של 78.9 אחוז, מתוכן 92.3 אחוז בגיוס משמעותי, ו-6.1 אחוז יצאו לקצונה.
  
ראש עריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני מברך על ביקורם בהרצליה של חיילי גולני, הממחישים לנו את ישראל היפה והערכית. אנו בעירייה רואים חשיבות רבה בחינוך למעורבות חברתית ולשירות צבאי משמעותי, ופועלים לאורך כל השנה על מנת לעודד את בני ובנות הנוער שלנו לערכים אלה. לשמחתי הפעולות שלנו נושאות פרי, כאשר הרצליה ניצבת מדי שנה במקומות הראשונים בנתוני הגיוס לצה"ל."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן