עוד כתבות בנושא

מנהלי בתי ספר חדשים בהרצליה

שנת הלימודים תשפ"ג בפתח, וחמישה בתי ספר בהרצליה מתחדשים במנהלים חדשים.

שירי כהן מונתה למנהלת בית הספר החדש נעמי שמר;
עמית יצחאיק מונה למנהל חט"ב זאב;
סימונה שוורץ מונתה למנהלת בית-ספר לב טוב;
רעות ברתנא מונתה למנהלת חט"ב הנדסאים;

שנת הלימודים תשפ"ג בפתח, וחמישה בתי ספר בהרצליה מתחדשים במנהלים חדשים.

שירי כהן, מנהלת נעמי שמר.

שירי כהן מונתה למנהלת בית ספר נעמי שמר – בית הספר החדש (צומח) בקריית חינוך 406 בגליל ים.
שירי, בת 49. נשואה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בתל אביב.
בעלת תוארB.A  בסוציולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, ותוארM.A  במדיניות ציבורית למנהלים, בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה.
מזה 18 שנה ממלאת שירי שורה ארוכה של תפקידים במערכת החינוך, בהם: מחנכת, רכזת קהילתית, רכזת חברתית ורכזת מתמטיקה. בשנים האחרונות עסקה בהדרכת מתמטיקה במחוז ת"א ושותפה בצוות הניהול של בית ספר 'הצומח'.
שירי ניהלה השתלמויות מורים ורכזים במסגרת פסגה והובילה את צוות המורים בתהליך של קהילה מקצועית לומדת להשבחת הפדגוגיה.
שירי כהן מאמינה שכל ילד הוא יחיד ומיוחד, בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות, ועל אנשי החינוך להאמין בו, לאפשר לו, לסייע לו למצוא את הדרך הנכונה ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי.
שירי כהן אומרת: "חשוב לי שכל ילד וילדה יגיעו לבית הספר בהנאה, בחיוך ומתוך תחושה של מוגנות, ביטחון ואהבה. כל אלה מהווים את הבסיס להצלחה הלימודית והחברתית של כל אחד ואחת. צוות החינוך ירגיש משמעותי, ישפיע, יעורר השראה בקרב תלמידיו ויהווה דוגמה אישית. אני רואה בהורים כשותפים לעשייה החינוכית בבית הספר ויחד איתם נקדם מטרות חינוכיות עבור הילדים. בכוחות משותפים של צוות בית הספר, התלמידים וההורים נוכל להפוך כל חלום למציאות".

עמית יצחאיק, מנהל חט"ב זאב.

עמית יצחאיק מונה למנהל חט"ב זאב.
עמית, בן 42, בעל תואר B.E.D בחינוך מיוחד והוראת היסטוריה, M.A במנהל ומנהיגות בחינוך ובוגר הקורס להכשרת מנהלים של אבני ראשה.
עמית עוסק בחינוך והוראה מזה 21 שנים. בעבר שימש כמחנך כיתה, רכז כיתות שח"ר ( מב"ר אתגר) ורכז שכבה בתיכון חדש. בשנה האחרונה ניהל את בית-החינוך ״גורדון״ בכפר סבא.
עמית מאמין שחינוך הוא כלי ליצירה, חדשנות ויוזמה. לתפיסתו, יש לאפשר לכל תלמיד ותלמידה להתמודד ולהתפתח בהתאם ליכולות ולחוזקות שלהם. כמו-כן, לעודד יוזמות ומעורבות קהילתית-חברתית בקרב המורים והקהילה, כבוד הדדי, אמון ושיח פתוח ומכבד.

סימונה שוורץ, מנהלת לב טוב.

 סימונה שוורץ מונתה למנהלת בית-ספר לב טוב.
סימונה כיהנה כסגנית מנהלת לב טוב. בעלת תוארB.A  בחינוך ולשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר M.A בתקשורת מאוניברסיטתNYIT, ניו יורק, ובוגרת התכנית להכשרת מנהלים מטעם ״אבני ראשה״.
סימונה עובדת 19 שנים במערכת החינוך במהלכן מילאה שורה של תפקידים: מחנכת, רכזת שכבה, רכזת ביטחון ורכזת תקשוב.
ב-11 השנים האחרונות עובדת בבית ספר לב טוב, מתוכן 7 שנים בתפקיד סגנית מנהלת.
סימונה אומרת: "אני מאמינה כי בבית הספר קיימים שלושה שותפים: מורים/ות, הורים ותלמידים/ות. באי בית הספר צריכים להרגיש תחושת שייכות ומוגנות, וכמנהלת אכניס שגרות שיקדמו אקלים מכיל ומכבד. פיתוח תחושת המסוגלות אצל התלמידות והתלמידים הוא המפתח להצלחה תוך התאמת ההוראה לחוזקות השונות. בית ספר לב טוב הוא מקום משמעותי ויקר לליבי ובטוחני כי בשיתוף פעולה של הצוות החינוכי המסור והקהילה התומכת נמשיך להצעיד את בית הספר קדימה".

רעות ברתנא, מנהלת הנדסאים.

רעות ברתנא מונתה למנהלת חט"ב הנדסאים.
רעות, בת 38, אם לשלושה ילדים. בעלת תואר ראשון במחשבים ותואר שני בחינוך, בוגרת תכנית פיתוח מנהלים  'אבני ראשה'. 
רעות התחילה את דרכה בתיכון הנדסאים הרצליה לפני כעשר שנים כמורה למדעי המחשב. הקימה את מגמת הנדסת תוכנה וסייבר ומשמשת כרכזת המגמה. רעות הובילה את תחום הפדגוגיה, התקשוב ושמשה כרכזת שכבה.
החזון החינוכי של רעות מושתת על אמונה כי בכל אדם טמון פוטנציאל למיצוי אישי הניתן למימוש אם נעניק להם סביבה מכילה ומוגנת. אז, הנערות והנערים יצמחו יתפתחו ויזכו להינות מחינוך ערכי המתמקד ביחס לזולת וביחס לסביבה.

אורטל פלח גלעדי, מנהלת מרכז שחפים.

אורטל פלח גלעדי מונתה למנהלת מרכז שחפים לתלמידים מצטיינים ומחוננים.
אורטל, בת 38, אם לשלושה ילדים, מתגוררת ביישוב בית חשמונאי.
בעלת תואר B.A בחינוך יצירתי ותואר M.A בניהול מערכות חינוך בדגש על טכנולוגיה בהוראה.
אורטל עם ניסיון של 16 שנים בהוראה, היתה מורה ורכזת תכנית "אמירים" להצטיינות.
את השליחות שלה הובילה כמדריכה ארצית באגף למחוננים ומצטיינים בתחום המחונן והמצטיין בכיתתו.
אורטל ניהלה השתלמויות לאנשי חינוך בנושא הגשמת חלומות אישיים וחינוכיים ומאמינה שאנשים חולמים, יהיו גם יצירתיים, מאושרים ויחיו את חייהם במלואם.
אורטל אומרת: "אני שואפת שכל ילד ואיש חינוך ייצא מאזור הנוחות שלו, יעז, יחלום בגדול ויגיע למחוזות חדשים".
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את מנהלי בתי הספר החדשים, ואמר: "עיריית הרצליה חרתה על דיגלה את קידום תחום החינוך ומחויבת לעשות ככל הניתן על מנת לשמור על מערכת חינוך גבוהה ואיכותית בעיר. אני סמוך ובטוח שהמנהלים החדשים הם הבחירה הראויה ביותר, וכי הם יובילו את בתי הספר להישגים גבוהים ומרשימים, אשר יטיבו עם ילדות וילדי העיר. אני מאחל לכולם הצלחה גדולה. הצלחתם הצלחתנו."
 
מ"מ וסגנית רה"ע מחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "אני מברכת את המנהלים החדשים על הצטרפותם למערכת החינוך העירונית. מדובר באנשי חינוך איכותיים, מקצועיים ומחויבים אשר ינהיגו את בתי הספר שלנו למען ילדי העיר. אנו בהנהלת העירייה נמשיך לפעול בכל הדרכים, להקצות כל משאב נדרש ולהוות אוזן קשבת לכל איש חינוך בעיר. ברוכים הבאים למשפחת העיר הרצליה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן