עוד כתבות בנושא

מניו אורלינס- להרצליה: אלפי אנשים הגיעו להופעת הבכורה של פסטיבל 'ג'אז על הים'

זמר הרית'ם אנד בלוז הבריטי רוי יאנג שהופיע בפסטיבלי ג'אז בניו אורלינס, לוס אנג'לס, ג'מייקה הופיע אתמול במרינה הרצליה ועוד הזמין את הצעירים לעלות לבמה ולהצטרף אליו בשירה ואפילו גילה זמרת ג'אז בהתהוות ואף הזמין אותה ללונדון

פסטיבל גאז על הים מרינה הרצליה. צילום: יוסי לזרוף
פסטיבל ג'אז על הים מרינה הרצליה. צילום: יוסי לזרוף

זמר הרית'ם אנד בלוז הבריטי רוי יאנג אשר שר בפסטיבלי ג'אז בניו אורלינס, בפסטיבל הסול והבלוז בלונג ביץ, לוס אנג'לס, בפסטיבל הנשמה במונטיגו ביי ג'מייקה פתח אתמול את פסטיבל ג'אז על הים במרינה הרצליה, והוא לא היה לבד. לצידו שרו משתתפות מהקהל ומי שלא עלה על הבמה נעמד על הרגלים והתחיל לרקוד

עם בריזת ים של ערב קייצי, בקו המים של מרינה הרצליה נתנו אתמול הפסנתרן לאוניד פטשקה – מי שנבחר לאחר מהמוזיקאים הטובים של המאה, וזמר הרית'ם אנד בלוז רוי יאנג הופעה מחשמלת שהרימה את הקהל על הרגליים. מדובר במופע בכורה של פסטיבל ג'אז על הים שכולל תוכנית מוזיקלית מגוונת ונערך כחלק מאירועי הקיץ במרינה הרצליה. במהלך הפסטיבל יתקיימו מידי שלישי על במת המרינה הופעות חיות של מיטב אמני ג'אז בשילוב מקצבים לטיניים, אתניים, ברודווי, ג'אז ישראלי ויצירות לדינו – בכניסה חופשית

בשלישי הבא (ג'אז ותשוקה לטינית, 1 ליוני) תצלול הכנרת, הזמרת והרקדנית  טניה וינוקור אל תוך הקצב הלטיני במופע של במופע פיוז'ן מלא אש ותשוקה בו היא מעבדת מחדש יצירות מוכרות בסגנון ג'אז מהול במקצבים ספרדיים ולטיניים. בין היתר תבצע וינוקור עיבודים מחודשים ליצירותיהם של צ'יק קוריאה, גרשווין, פאקו דה לוסיה ועוד. 

במופע השלישי בסדרה (Broade way Jazz Club, 8 ליוני) תעשה הזמרת ינית אסולין כבוד ל"כל הג'אז הזה" בלהיטים הבולטים ביותר שבוצעו על במות ברודווי: The man I love, Body and soul, Summertime, it doesn’t mean a thing, these foolish things. 

צילום: יוסף לזרוב
צילום: יוסף לזרוב

במופע הרביעי (מסע אל תוך הקצב, 15 ליוני) יביא אמן המרימבה וכלי ההקשה איתן זיו לבמה כ- 60 כלי הקשה ויחד עם אמן כלי הנשיפה גל דהן יבצעו מוזיקת עולם ממקורות לטיניים, קובניים, אפריקניים, אתניים וים תיכוניים בעיבודי ג'אז עכשוויים. ואחרי שביקרנו ברחבי העולם נחזור אחורה אל המקורות שלנו – במופע של ענקי הג'אז הישראלי – חמישיית דור המייסדים (22 ליוני). המופע יעשה כבוד למועדון הג'אז המיתולוגי "בר-ברים" אשר פעל בתל אביב בשנות ה-60 וה-70. המנהל האומנותי של בר-ברים והמתופף האגדי אהרלה קמינסקי יארח את דני גוטפריד (פסנתר), אלברט פיאמנטה (סקסופון) ממלו גייטנופולוס (חצוצרה וסקסופון) ורם ארז  (קונטרבס) בתוכנית, אלתורים על נעימות מוכרות מעולם הג'אז, וקטעים מקוריים.

את הפסטיבל יחתום הרכב הג'אז דפנה לוי והקלאסיקטס המשלב ג'אז עם מוסיקה ישראלית, אתנית ויצירות קלאסיות ידועות אשר יארחו את זמרת הנשמה של הלאדינו הבינלאומית יסמין לוי (דפנה לוי והקלאסיקטס מארחים את יסמין לוי, 29 ליוני). 

"אנחנו רואים בתרבות נדבך חשוב בחזרה לשגרת חיים בריאה. כזה שמפעיל את הגוף, מרומם את הנפש ומעצים קשרים חברתיים ולכן חיוני עוד יותר דווקא לאחר השנה שעברה עלינו. מרינה הרצליה שמחה להמשיך ולהנגיש תרבות ולייצר פסטיבלים ואירועים בכניסה חופשית המאפשרים לכולנו להנות מפסק זמן איכותי מהמולת החיים והנאה מהמרינה היפה בישראל", סיכמה עפרה בל, סגנית ראש העיר הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר.  

כל יום שלישי ב 19:30, כניסה חופשית, מרינה הרצליה.

צילום: יוסף לזרוב

לוח זמני ההופעות:   

1.6.21

ג'אז ותשוקה לטינית 

הכנרת הווירטואוזית, הזמרת והרקדנית  טניה וינוקור במופע פיוז'ן מלא אש ותשוקה בו היא מעבדת מחדש יצירות מוכרות ואהובות אל הסגנון שמשלב ג'אז עם המקצבים הספרדיים והלטיניים. במופע וינוקור תבצע קטעים ושירים  של צ'יק קוריאה, גרשווין, פאקו דה לוסיה ועוד מלחינים בביצועים מסקרנים לצד קטעים מקוריים שהם עצמם פיוז'ן מרתק בין חוצה יבשות. 

טניה וינוקור – כינור ושירה | סלויק שולמן – בס | יורה פויסיק – גיטרה | רוסטיק לרמן – פסנתר | אסף קורנברג – תופים ופרקשן 




8.6.21

Broade way Jazz Club 

הזמרת ינית אסולין בליווי וירטואוזי במיטב הקלאסיקות האהובות ממחזות הזמר של ברודווי 

 The man I love, Body and soul, Summertime, it doesn’t mean a thing, these foolish things  ועוד…

ינית אסולין – שירה | מיכאל ליבמן – פסנתר | איתמר פאנאי – כלי הקשה | מארק רוזן – סקסופון | אורי דוידסון – קונטרה בס 



15.6.21

זיו איתן " מסע אל תוך הקצב" 

מוזיקת עולם בעיבודי ג'אז עכשוויים הנעים סביב הלטיני, קובני, אפריקני, אתני וים תיכוני. סטנדרטים – ג'אז מוכרים בעיבודים חדשניים! ועוד.

זיו איתן – מרימבה , 60 סוגי כלי הקשה  !!!  | לני סנדרנצקי  – אמן כלי נשיפה בינלאומי | אור הרגש  – תופים ולופים אלקטרונים


22.6.21

ענקי הג'אז הישראלי – דור המייסדים" 

מופע ג'אז ברוח מועדון "ברברים" המיתולוגי של שנות ה – 60 וה- 70. 

בתוכנית, אלתורים על נעימות מוכרות מעולם הג'אז, היידיש, הלדינו והעברית.

אהרלה קמינסקי – תופים |  דני גוטפריד- פסנתר | אלברט פיאמנטה- סקסופון |  אלי מגן – קונטרבס 

תאריך : 29.6.21

דפנה לוי והקלאסיקטס מארחים את יסמין לוי 

דפנה לוי והקלסיקטס הוא הרכב יחודי המשלב ג'אז עם מוסיקה ישראלית, אתנית ויצירות קלאסיות ידועות 

במופע תתארח יסמין לוי זמרת הנשמה של הלאדינו בארץ ובעולם!

דפנה לוי – שירה | תמיר מילר – פסנתר | ערן זילברברג – קונטרבס | ליאון חביב – תופים | יסמין לוי – זמרת אורחת 

 

פסטיבל ג'אז על הים מרינה הרצליה,

בכל שלישי שעות 19:30-21:00 עד סוף חודש יוני 

הכניסה חופשית 

למידע נוסף: www.herzliya-marina.co.il

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן