עוד כתבות בנושא

מרבד הקסמים

אחד הפריטים הנמכרים ביותר ברשת הם השטיחים. פאן פאקט, אחוז ההחזרות על השטיחים הוא מהנמוכים ברשת. למה בעצם? כי הכי קל לרכוש שטיח ברשת. מוני סהר, או בשמה המסחרי – "מוני תמצאי לי". טור שבועי על קניות ברשת

 

מוני סהר- המדריך לקניות בגלקסיה הוירטואלית
]

אם להודות על האמת, אני מעדיפה שטיחים בחורף בלבד. בקיץ אני אוהבת את הרצפה שלי חשופה. אמא שלי לא מסכימה איתי כלל ועיקר, הבית של ההורים שלי משופע בשטיחים שאמא שלי מטפחת באדיקות בכל ימות השנה. ובכל זאת, כשאני פורסת שטיחים, נקודת המוצא שלי היא שהשטיחים הם הבסיס לחדר מעוצב היטב. לא רק שהם מוסיפים רכות הם ממש משדרגים את חלל החדר בנוכחות שלהם.

אחד הפריטים הנמכרים ביותר ברשת הם השטיחים. פאן פאקט, אחוז ההחזרות על השטיחים הוא מהנמוכים ברשת. למה בעצם? כי הכי קל לרכוש שטיח ברשת. תחשבו על זה רגע, כשאתם נכנסים לחנות שטיחים אתם מתחילים לדפדף בין השטיחים שתלויים בחנויות, קשה לבחון את השטיח על הרצפה וגם לא הכי נעים לבקש מהמוכר להוריד את כל 20 הדגמים שאתם חושבים שמצאו חן בעינכם.

באינטרנט זה הרבה יותר פשוט – בכל אתר שטיחים שמכבד את עצמו יש את האופציה למיין את השטיחים לפי סוגי החדרים בבית, גודל השטיח, סוג הטקסטיל שממנו ארוג השטיח ואתרים ממש מקצועיים גם מציעים לפי הסגנון העיצובי (מודרני, קילים, קלאסי).

אז איך לרכוש שטיח באונליין?

הגדירו את החלל שאתם מחפשים עבורו שטיח – אל תתעצלו, תמדדו את שטח הרצפה של הסלון. קחו בחשבון אם אתם מעונינים שהשטיח יכנס מתחת לספות, קרוב לקיר ועוד פרמטרים. מנסיון אישי שלי, כשלא מודדים, מקבלים שטיח שנראה כמו בול על מעטפת דואר.
הגדירו תקציב – מגוון השטיחים ברשת אדיר וברוב הגדול של המקרים אתם יכולים למצוא שטיח זהה בטווח מחירים עם פער של עד מאות אחוזים. אם מצאתם שטיח שמוצא חן בעינכם, חפשו אותו ברחבי הרשת, התוצאות ישקפו לכם את המחיר הריאלי שלו.

תחזוקה – קראו את האותיות הקטנות של המרכיבים והתחזוקה השוטפת. לא לכולנו מתאים שטיח שמצריך הרבה עבודת ניקוי ושימור. האני מאמין שלי – השטיח אמור לשרת אותי ולא ההיפך.

סגנון – ברכותיי, החלטתם על הסגנון ועל הגודל. בכל אתר שטיחים רציני יש גם תמונות של השטיח פרוס בחלל הבית – סלון, ילדים, אמבטיה וכו'. תבדקו אם הסגנון מתאים לכם. לא בטוחים – הדפיסו צילום של השטיח בלבד (שוב, באתרים טובים יש את כל האינפורמציה הזו), הניחו את הצילום על הרצפה ובדקו אם הסגנון מתאים לכם.

אל תשכחו את העובי של השטיח – אחרי הכל אנחנו נשב ונלך עליו לא מעט. קראו את האותיות הקטנות, אם אתם לא בטוחים במידות, הניחו סרגל על הרצפה במאונך ובדקו את הגובה.

בארץ יש עשרות רבות של אתרים שמתמחים בשטיחים עם מנעד מחירים אטרקטיבי מאוד. לרכוש שטיח מחו"ל זה עדיין אתגר בגלל המשקל הכבד שמקפיץ מאוד את עלויות השטיח.
מצרפת לינקים לשלושה אתרים מקצועיים, יש עוד מגוון רחב. כתבו בגוגל שטיחים לבית באונליין ותתחילו לחקור את האתרים.

 

https://shtihim-online.co.il

/https://www.carpetshop.co.il

/https://www.buycarpet.co.il/

מקווה שאהבתם את ההמלצות שלי, וכמו תמיד, אם יש לכם שאלות ובקשות, אני זמינה בעמוד הפייסבוק שלי "מוני תמצאי לי".

 

 

מוני תמצאי לי המדריך לקניות בעולם הוירטואלי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן