עוד כתבות בנושא

משט "גיבורים קטנים" 2022: העיר הרצליה הצדיעה לילדים ובני הנוער עם המוגבלויות ומשפחותיהם

עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה קיימו היום, שישי, את משט "גיבורים קטנים", כחלק ממסורת רבת שנים, המצדיע לילדים ובני נוער עם מוגבלויות שכלית.

קרדיט צילום: חגית שם טוב

המשט השנה כלל 450 משתתפים, ביניהם; ילדים ובני משפחותיהם, ולקחו בו חלק למעלה מ-70 כלי שייט, ספינת סטיל של חיל הים והכל בהתנדבות מלאה.

במשט השנה לקחו חלק משפחות, ילדים ובני נוער בגילים 6 עד 21 החברים בתנועת ״גיבורים קטנים״, תנועה חברתית לקירוב וקבלה של ילדים ובני נוער עם מוגבלויות בניהולו של ד"ר יריב וינצר, שהפליגו כאשר הם מלווים בעשרות יאכטות וסקיפרים, עוגני מרינה הרצליה. עם הגעתם ללב ים, חיכתה למשתתפים ספינת הסטיל של חיל הים והתקיימו פעילויות חווייתיות, הפעלות, שירים וריקודים.

את המשט השנה הזניק ראש העיר הרצליה, מר משה פדלון ביחד עם סגניתו, יו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר עפרה בל וכלל את השתתפותם של מפכ"ל המשטרה, מנכ"ל בט"פ, מפקד שייטת 3 ומכובדים נוספים.

סגנית ראש העיר ויו"ר החברה לפיתוח תיירות בהרצליה עפרה בל, אמרה: ״עיריית הרצליה והחברה לפיתוח תיירות חורטת על דיגלן את התמיכה באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וכך נמשיך לעשות. לראות את הילדים המדהימים הללו שמחים ביחד עם בני משפחותיהם מחממים את הלב. אני מצדיעה להם וקוראת להם להמשיך ולהיות הגיבורים שאתם. זה גם המקום להודות לכל מי שלקח חלק במטרה חשובה זו; תמשיכו להפיץ רק טוב בעולם

תומר לוטן - מנכל המשרד לביטחון פנים, קובי שבתאי - מפכל המשטרה, עפרה בל - סגנית ראש העיר ויו״ר החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה. צילום: יח"צ

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן