עוד כתבות בנושא

משרד הפנים ועיריית הרצליה: מבצע חלוקת כרטיסי מזון לאוכלוסיות זכאיות שנפגעו כלכלית במשבר הקורונה יוצא לדרך

משרד הפנים, בשיתוף עיריית הרצליה, יעניק סיוע לאוכלוסיות זכאיות ברכישת מזון ומוצרים חיוניים, באופן מכובד באמצעות כרטיסים נטענים אשר יחולקו ע"י עמותת "פיתחון לב"

הכרטיסים הנטענים יוענקו למשפחות הזכאיות, בהתאם להנחיות ולאמות המידה שנקבעו ואשר מפורסמות באתר האינטרנט של משרד הפנים. 

באמות המידה שעליהן חתם שר הפנים, נקבע כי הסיוע יוענק למקבלי הנחה בארנונה,  על פי מבחן הכנסה, הזכאים להנחה בשיעור של מעל 70%, ולאזרחים ותיקים המקבלים גימלת הבטחת הכנסה, בכפוף לנתונים הקיימים במחלקות הגביה ברשויות המקומיות. כל אלה יהיו זכאים לכרטיסים הנטענים ללא צורך בהגשת בקשה. הכרטיסים ישלחו ע"י עמותת "פתחון לב" באמצעות שליח לכתובת המופיעה ברישומי הארנונה. 

בנוסף, תושבים הרשומים בתעודת הזהות בהרצליה, גם אם אינם רשומים כמשלמים בארנונה, או תושבים המקבלים הנחה אחרת רשאים להגיש בקשה לצורך בחינת זכאותם על סמך התנאים הרשומים באמות המידה. הבקשה תיבחן ע"י העירייה, בפיקוח משרד הפנים. מי שיימצא זכאי בכפוף למבחן ההכנסה שנקבע, יקבל את הכרטיסים רטרואקטיבית במקרה שיאחר את מועד חלוקתם, ובלבד שבקשתו תוגש לא יאוחר מהיום שייקבע ע"י משרד הפנים.

הכרטיסים הנטענים יחולקו בשלוש פעימות, בשלושת החודשים הקרובים. שווי כרטיס אחד לזכאי (בעל/ת משק בית ובת/בן זוגו/ה) הוא כ- 300 שקלים. שווי כרטיס אחד לכל נפש נוספת במשק הבית על פי מבחני הכנסה הוא כ- 225 שקלים. שווי הכרטיס יהיה זהה בכל הפעימות, אך הדבר נתון לשינויים וכפוף למגבלת תקציב. מקסימום גובה הכרטיסים הנטענים למשק בית בכל אחת מהפעימות יעמוד על 2,400 שקלים.

פרטים נוספים וטופס בקשה זמינים באתר העירוני herzliya.muni.il

לקבלת מידע פרטני ניתן לפנות למוקד אגף הכנסות בעיריית הרצליה בטלפון 09-9591601.



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן