עוד כתבות בנושא

'מתגלגלים קדימה' בהרצליה: הסמינר הארצי למתבגרים עם מוגבלות פיזית התקיים בסוף השבוע

בסוף השבוע (חמישי) בטקס מרגש בבית הגלגלים בהרצליה, התקיימה פתיחה חגיגית ומרגשת לסמינר הארצי של כלל חניכי תוכנית 'מתגלגלים קדימה', תוכנית מנהיגות ייחודית לנוער עם מוגבלות, אשר נועדה לפתח במשתתף תחושת מנהיגות פנימית ומסוגלות אישית כחלק מפיתוח אוטונומיה.

'מתגלגלים קדימה' היא אחת מתוכניות עמותת בית הגלגלים, עמותה שמסייעת ומהווה בית שני למאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית. התוכנית מתמקדת בהכנה לסיום הלימודים ורכישות כלים לניהול אורח חיים אוטונומי, בדרך של התנסות פרטנית וקבוצתית במפגשים בין אישיים, קבלת החלטות, לקיחת אחריות, ניהול הסביבה, וקבלת משוב.

אחת מנקודות השיא של התוכנית היא הסמינר הארצי שמתקיים במהלך השנה למשך שלושה ימים ושני לילות, ומטרותיו הן יציאה של החניכים מאזור הנוחות בשינה והתארגנות מחוץ לבית, היכרות ומפגש שלהם עם חניכים מבתים אחרים, קבלת תחושת שייכות למשהו גדול יותר מהקבוצה, השתתפות במפגשי תוכן וצבירת חוויות.

"תכנית המנהיגות של בית הגלגלים 'מתגלגלים קדימה' זו ההזדמנות שלי כמנכ"ל ושלנו כעמותה לתת לכל אחד מהמשתתפים שלנו להשפיע" אמר על התוכנית מנכ"ל עמותת 'בית הגלגלים יהודה פרידמן, "לתת להם להוביל ולחולל שינוי, ללא קשר ליכולות פיזיות או מגבלה.'

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן