עוד כתבות בנושא

סינמטק הרצליה מארח את חגי לוי והגורילס לדאבל דייט בחמישי

דאבל דייט בחמישי 9.12 בסינמטק הרצליה, חגי לוי יוצר תמונות מחיי נישואים מגיע לכיתת אמן הגורילס, הלהקה הוירטואלית הגדולה בעולם בהופעה והרצאה על התופעה שסוחפת את העולם

סינמטק הרצליה מארח שני אירועים קולנועיים בערב אחד,

הקרנה של פרק 5 מתמונות מחיי נישואין וכיתת אומן עם חגי לוי, במאי הסדרה

ד”ר שמוליק דובדבני, מרצה ומבקר קולנוע ינחה כיתת אוֹמן עם חגי לוי, יוצר הסדרה “תמונות מחיי נישואין
במפגש מיוחד זה, יספר לוי על התהוות הסדרה ותהליכי יצירתה, על מלאכת הליהוק ועל קבלת ההחלטות, ומה בין חידוש וחדשנות. כמו כן ינתחו לוי ודובדבני סצנות מרכזיות מצמד הסדרות (המקורית וה”רימייק”), ויתייחסו לסצנות מיצירות מפתח של יוצרים בין־לאומיים כמו וודי אלן (“בעלים ונשים”), פול מזורסקי (“תמונות מהקניון”) ונוח באומבך (“סיפור נישואים”), ושל יוצרים ישראלים כמו אברהם הפנר (“לאט יותר”) ויצחק צפל ישורון (“זוג נשוי”).

גורילז: מכונת השירים בהופעה חיה מקונג

בואו ליהנות מהלהקה הווירטואלית הגדולה בתבל באולמות הקולנוע ברחבי העולם. חברי להקת ה”גורילז” מביאים אל המסך הגדול את הפרויקט עטור השבחים שלהם “מכונת השירים” (Song Machine). ההופעה החיה המלהיבה, פרי איוריו של ג’יימס יוּלֶט, כוללת שירים מהפרויקט “מכונת השירים”, לצד שירים קלאסיים אהובים מקטלוג העבר של הלהקה. דיימון אלברן, הרכב ההופעות המלא של ה”גורילז” ומבחר משובח של אוֹמנים נוספים מצטרפים לנגנית הגיטרה נודל, לנגן הבס מורדוק ניקלס, למתופף ראסל ולסולן 2D, שמציגים לראווה את המופע החי הראשון שלהם מאז 2018.

הרצאה של ניב הדס, עיתונאי ב”הארץ” ומבקר מוזיקה וטלוויזיה, תוצג לפני ההקרנה.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן