עוד כתבות בנושא

עודד ברנדוויין, תושב העיר ובוגר מחלקת הנוער של המועדון הוביל את בני הרצליה לניצחון בחולון. ראיון מיוחד

אחרי הזכיה בגביע המדינה ולהעפיל לגמר אליפות המדינה בכדורסל בעונה שעברה, בני הרצליה שמרה הקיץ על מרבית הסגל שלה, מהלך מרגש במיוחד הוא חזרתו לקבוצה של עודד ברנדוויין, בוגר מחלקת הנוער של המועדון ותושב הרצליה

עודד ברנדווין חוזר הביתה לבני הרצליה צילום - לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אחרי שבעונה שעברה הצליחו לזכות בגביע המדינה ולהעפיל לגמר אליפות המדינה בכדורסל, בני הרצליה שמרה הקיץ על מרבית הסגל, השאירה את כל הצוות המקצועי בהובלת זופי אבדיה והמאמן אורן אהרוני. הרצליה רשמה מהלך אחד מרגש במיוחד: חזרתו לקבוצה של עודד ברנדוויין, בוגר מחלקת הנוער של המועדון ותושב העיר, שבשנתיים האחרונות שיחק במכבי תל אביב ובהפועל חולון.

השבוע ברנדוויין כבר החל לפרוע שטרות כשהוביל את הרצליה לניצחון חוץ מול אלופת המדינה, הפועל חולון עם 11 נקודות, 4 אסיסטים והרבה קור רוח, ובכל סייע לקבוצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. 

עודד, איך ההרגשה לחזור לבני הרצליה?

״זאת הרגשה מצוינת, מרגש לחזור למועדון בו גדלתי בעיר בה אני חי מגיל לידה ועד היום עם משפחתי וילדיי״.

השבוע הובלת את הקבוצה לניצחון בחולון, סכם את המשחק.

״זה ניצחון מאוד חשוב. אנחנו קבוצה מאוד מגובשת ומוכשרת ובכל פעם מישהו אחר יכול לעשות את ההבדל, אני שמח שבחולון הצלחתי לעזור לקבוצה לנצח״.

איך החיבור של הקבוצה עם הקהילה בעיר?

״מדהים לראות מה שקורה כאן עם הקהל בעיר, האולם מלא, אנחנו עושים הרבה פעילויות עם מחלקת הנוער ומחוברים לקהילה. אני רואה ביציעים שיש גם ארגון אוהדים שתומך בנו ומלווה אותנו גם במשחקי החוץ וזה מאוד חשוב״.

ביום ראשון הקרוב תארח הקבוצה באולם היובל את הפועל חיפה – לרכישת כרטיסים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן