עוד כתבות בנושא

פורמולה 1 בהרצליה

'שבוע אורקל' נערך בהרצליה בסימן חדשנות וטכנולוגית ענן. לראשונה בישראל, אורקל חשפה סימולטור רשמי של פורמולה 1 שהוטס במיוחד מדובאי 

מנכ"ל אורקל ישראל ערן פיגנבאום נוהג בסימולטור צילום: לירון מולדובן

'שבוע אורקל' שהתקיים בהרצליה חשף בפני אלפי יזמי הייטק את טכנולוגיות הענן שעתידות לשנות את המגזר העסקי והטכנולוגי בישראל ויעסוק, בין היתר, גם ביישומים של טכנולוגיות ענן בענפי ספורט שמאפשרות ביצועים משופרים בענפי ספורט

אורקל מקדמת את עולם הספורט בין היתר באמצעות השותפות עם קבוצת הפורמולה 1 'רדבול רייסינג'. במסגרת השת"פ, פורמולה 1 משתמשת בטכנולוגיות הענן של אורקל לצורך חיזוק אסטרטגיית המרוץ המבוססת על ניתוחי דאטה בזמן אמת. טכנולוגיות הענן של אורקל מאפשרות למשתמשים בעולם הספורט להרחיב את הנפח ומגוון הנתונים, להשתמש ביעילות בסימולציות שונות ולחזות טוב יותר טקטיקות מנצחות. 

כך גם, בעונה הנוכחית של הפרימייר ליג, ליגת הספורט הנצפית  ביותר בעולם, אורקל מפיקה נתונים סטטיסטיים באמצעות טכנולוגית הענן לגבי ביצועי המשחק המופיעים בזמן אמת. המטרה היא לשפר את חווית הצפייה של מיליארדי המעריצים ולהעניק להם הבנה עמוקה יותר של המשחק. 

עוצמת הפעילות והטכנולוגיות של אורקל בעולם הספורט נחשפו בשבוע אורקל, האירוע הטכנולוגי הלימודי הגדול בישראל, המתקיים השנה בתאריכים 20-29 בנובמבר. האירוע בחסות אורקל בשיתוף ג'ון ברייס הדרכה, מוקדש השנה לנושא "טכנולוגיה בעולם תחרותי" וכולל הרצאות מרתקות של מיטב המומחים והבכירים מישראל ומהעולם. האירוע יעסוק בפתרונות העתידיים ובמגמות העדכניות והרלוונטיות ביותר בתחומי הענן, הדאטה, הסייבר ועוד.

 

זיו מנדל מנכ"ל ג'ון ברייס וערן פינגנבאום מנכ"ל אורקל ישראל צילום: לירון מולדובן

לצד ההרצאות המקצועיות המשתתפים התנסו לראשונה בנסיעה חווייתית באמצעות הסימולטור המשמש את נהגי המרוצים של פורמולה 1 במסגרת האימונים שלהם. מדובר בסימולטור מקצועי המתקדם ביותר שמגיע הישר מהתחרות האחרונה שהתקיימה בדובאי. הסימולטור, כולל את ההגה המקורי של המכונית האמיתית ושלושה מסכים לראייה מרחבית מקיפה. 

שבוע אורקל הינו אירוע מסורתי שנתי שמתקיים 29 שנים והוא מיועד למגוון רחב של אנשי מקצוע בתעשיית הייטק, בהם מנהלות ומקבלי החלטות, מפתחים בתהליכי פיתוח, מהנדסות תוכנה, אנשי דאטה, מדעני נתונים, DBA, BI, מהנדסי QA, בדיקות ואוטומציה, אנשי DevOps, מנתחי מערכות, אנשי סייבר, אנשי ענן ועוד.

מנכ"ל אורקל ישראל, ערן פייגנבוים: "שבוע אורקל הוא אירוע ייחודי לכל מי שרוצה לחזק את כישוריו, לרכוש ידע בעל ערך והבנה טובה יותר של תחום הענן הצומח בישראל. אורקל היתה הראשונה לפתוח אזור ענן בישראל תשע קומות מתחת לאדמה והינה המובילה בתחום. אנחנו מביאים לאירוע את הסימולטור של פורמולה 1 מדובאי, מה שהתאפשר בזכות הסכמי אברהם שפתחו אפשרויות מסחריות רבות בישראל".    

 

דודי גליקו מו"ל די מדיה וזיו מנדל מנכ"ל ג'ון ברייס צילום לירון מולדובן

מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל אשר מכשירה מידי שנה למעלה מ- 15,000 בוגרים המשתלבים בעבודה בהייטק. המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים והכשרות מקצועיות בעולמות ההייטק כולל הכשרות טכנולוגיות בתחומי הליבה של הענף, כדוגמת אבטחת מידע והגנת סייבר, שפות פיתוח, דאטה וניתוח נתונים, לצד הכשרות בעולמות ניהול המוצר, שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, אפיון ועיצוב חווית משתמש ועוד.  ההכשרות בג'ון ברייס כוללות ידע תיאורטי ולמידת מתודולוגיות וכלי עבודה לצד תרגול מעשי המכשיר את הבוגרים לשוק התעסוקה עם סיום ההכשרה. המכללה מציעה מגוון רחב של תוכניות הכשרה מגוונות, החל מהכשרות לחסרי רקע ועד להתמחויות בטכנולוגיות מתקדמות.
כזרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן