עוד כתבות בנושא

קריסת מצוק בחוף אפולוניה

הבוקר קרס מצוק בחוף אפולוניה כוחות ההצלה שהגיעו לאתר שללו אפשרות של לכודים באתר הקריסה

קריסת המצוק באפולוניה צילום: אתי וינר אילוז Dmedia

הבוקר סמוך לשעה 6 וחצי התקבל דיווח על קריסה של מצוק בחוף הים מתחת לפארק הלאומי אפולוניה. עיריית הרצליה בשיתוף משטרת ישראל סגרו את החוף לתנועת הולכי רגל וכוחות של כיבוי והצלה ערכו  סריקות בשטח שבסיומן נשללה האפשרות ללכודים מתחת לאתר הקריסה.

אזור אפולוניה וסידני עלי מוגדר כאזור בסכנת קריסה, שלטי האזהרה מבקשים מהציבור להתרחק מהמצוק, אך סכנת ההתמוטטות קיימת בכל רגע.

מעיריית הרצליה נמסר "הבוקר 24.9, דווח על נפילה של סלעים וחול מהמצוק שמדרום לגן הלאומי אפולוניה. באיזור שמעבר לגדר החסימה – בתחום האסור לכניסה. כב״א, משטרה, בטחון חופים מהנדסת העיר הרצליה – היו במקום עם יחידת חילוץ כפר שמריהו. שופל עירוני הגיע לסייע לכב"א במידת הצורך. הכוחות נערכו בכוננות סיוע בציוד ואנשים למקרה שיימצאו לכודים. לאחר סריקה – עם כלבי משטרה – לא נמצאו סימנים ללכודים. הוקמה גדר חסימה סביב איזור ההידרדרות והוצב שילוט אזהרה. במקום נמצא שוטר ופקחים של רשות החופים הרצליה. מדובר באיזור חוף האסור לרחצה."

צוותי עיריית הרצליה בשטח הקריסה בתמונה אלי חדד מנהל אחזקה רשות החופים עומר עודה ואביבית אדרי ממחלקת בטחון והצלה של רשות החופים בהרצליה צילום DMEDIA

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן