עוד כתבות בנושא

שבוע של אהבה בסינמטק הרצליה

בשנתיים האחרונות לא זכינו להרגיש הרבה אהבה וקירבה, אבל כשהרגע הנכון מגיע, תמיד נעים להיזכר איך נראית אהבה על המסך. לכבוד הוולנטיינ'ז, סינמטק הרצליה מזמין אתכם לחגוג "לילה של אהבה" 

אבודים בטוקיו שבוע של סרטי אהבה בסינמטק הרצליה

בשנתיים האחרונות לא זכינו להרגיש הרבה אהבה וקירבה, אבל כשהרגע הנכון מגיע, תמיד נעים להיזכר איך נראית אהבה על המסך.  לכבוד הוולנטיינ'ז, סינמטק הרצליה מזמין אתכם לחגוג "לילה של אהבה" במהלך השבוע הבא.

סרטי טרום בכורה: "פריז, רובע 13"

הרובע ה-13, אחד הרבעים התוססים בפריז העכשווית, מסמל את פניה המשתנות של העיר. לרובע הזה מגיעים גיבורי הסרט, שתי צעירות וצעיר שגורלותיהם האישיים והרומנטיים נכרכים יחד. הצילומים המפעימים והמרהיבים מאירים באור חדש את עיר האורות, והתוצאה היא יצירה עדינה ויפהפייה שריגשה רבים ורבות בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן האחרון.

במאי: ז’אק אודיאר שחקנים: לוסי ז’אנג, נעמי מרלן, מקיטה סמבה

"הגבר המושלם שלך"

אלמה, מדענית במוזיאון פרגמון הנודע בברלין, מסכימה להשתתף בניסוי יוצא דופן כדי להבטיח מימון למחקרה. במסגרת הניסוי היא נאלצת לחיות במשך שלושה שבועות לצדו של טום – רובוט אנושי שבינתו המלאכותית עוצבה כדי לשמש כבן הזוג המושלם, שתוכנת לפי מידותיה וצרכיה. דרמה קומית שנונה המעלה שאלות נוקבות על אהבה, רגשות ואנושיות.

במאית: מריה שרדר

מותו של הקולנוע ושל אבא שלי 

טרום בכורה

מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם
The Death of Cinema and My Father Too

(ישראל, 2020) דרמה

אב ובנו מנסים לעצור את הזמן באמצעות הקולנוע, אך מחלת האב מאיימת לנצח את שניהם במירוץ. בעוד האב הולך ומסתגר בביתו, מתמודד בדרכו הלא סנטימנטלית עם המוות הקרב, בנו מתעלם מהמציאות ומנסה להמציא את אביו כגיבור קולנועי בפעם האחרונה בטרם ייעלם מן העולם. בסיום הסיפור הפיקטיבי תל־אביב תעלה בלהבות, אך עולמו של האב אינו מסתיים בפיצוץ אלא דוהה, נפרם ונעלם.

במאי: דני רוזנברג

בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם דני רוזנברג, יוצר הסרט בהנחיית אהד לנדסמן

שחקנים: מרק רוזנבאום, רוני קובן, אינה רוזנברג, נועה קולר, נתן רוזנברג

(100 דק’, עברית; כתוביות בעברית)

וסרטים אהובים שתמיד פותחים את הלב "אבודים בטוקיו", "לגעת ביופי" ועוד

מוזמנים באהבה ללילות של אהבה בסינמטק הרצליה – סוקולוב 29 הרצליה בפאסז'

מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן