עוד כתבות בנושא

שבע עובדות על הסדרה הלוטוס הלבן

סדרת הדרמה הקומית "הלוטוס הלבן", באנגלית The White Lotus, נוצרה וגם בוימה על ידי מייק וייט. הסדרה המצליחה עלתה לשידור ברשת HBO ביולי 2011, וב-30 באוקטובר החלו שידורי העונה השנייה. הסדרה משודרת גם בישראל וזוכה לעניין רב ולרייטינג גבוה. אם עדיין לא צפיתם בעונה הראשונה או השנייה, כדאי לכם לנצל את מזג האוויר החורפי ולתכנן בינג' לסוף השבוע הקרוב. לפניכם שבע עובדות מעניינות על הסדרה "הלוטוס הלבן".

יצירה מקורית של אדם אחד

באוקטובר 2020 פורסם כי רשת HBO מתכננת להפיק מיני סדרה סאטירית בשם "הלוטוס הלבן", ומי שיצר, כתב וגם ביים את הסדרה המצליחה והמקורית הוא לא אחר מהיוצר מייק וייט. אם השם לא מוכר לכם, לבטח תופתעו לגלות כי היוצר אחראי על הדרמה הקומית "מוארת" מלפני כעשור. למרות הצלחת הסדרה שלו "מוארת" הוא החליט להתמקד בתפקידי משחק וכתיבה, ורק לאחר עשור הוא שב לכס היוצר בטלוויזיה, והסדרה המצליחה החדשה שלו כבר קטפה לא מעט פרסים, ביניהם פרס גלובוס הזהב לשנת 2022. 

צילומי הסדרה

צילומי העונה הראשונה של "הלוטוס הלבן" החלו בחודש אוקטובר 2020, והלוקיישן שנבחר לצילומים הוא אתר הנופש ארבע העונות שבהוואי. המלון היוקרתי ממוקם במאווי שבהוואי, ובגלל התפרצות הקורונה המלון נסגר למבקרים לכן הוא שימש כאתר מושלם לצילומי הסדרה. במהלך הצילומים, חברי הקאסט וצוות ההפקה התארחו במלון ובראיונות הם סיפרו כי הרגישו כמו בכלא מדהים מאחר שנאסרה עליהם היציאה מחוץ לאתר הנופש, למעט גישה לחוף הים הקרוב. אגב, העונה השנייה צולמה באתר נופש יוקרתי בסיציליה.

המיני סדרה הטובה ביותר לשנת 2022

הסדרה זכתה לביקורות חיוביות רבות ולאהדת הקהל בבית. לכן אין זה פלא כי "הלוטוס הלבן" בלטה גם בתחרות גלובוס הזהב, והסדרה זכתה בפרס המיני סדרה הטובה ביותר לשנת 2022. 

רמזים שתולים באמצעות כותרות הספרים שהשחקנים מחזיקים בידם

חדי ההבחנה לבטח שמו לב כי האורחים בריזורט קוראים לא מעט ספרים במהלך החופשה שלהם. הבמאי והיוצר שתל לא מעט רמזים להתפתחויות בעלילה באמצעות בחירה מדויקת של כותרי הספרים שהדמויות קרוא בסדרה. נכון, הנערות הצעירות אוליביה ופולה מספרות בסדרה כי הספרים משמשים עבורן כפריט אופנתי ותו לא, אך כעת תוכלו לחפש את הרמזים שהושתלו מראש בעלילה ולהבין טוב יותר את הסדרה. כך לדוגמה, אוליביה קוראת את הספר פרסונה מינית של הסופרת קאמיל פאגליה שעלילתו עוסקת בטבע האנושי הפראי והחבוי מתחת למעטה תרבותי.

לק ג'ל ששרף את הרשת

בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" העלילה סוערת ושואבת את כולם למסך, יחד עם זאת מעבר לנופים המדהימים והדמויות המרתקות, מה ששבר את הרשת הוא כמה מרגעי הביוטי בסדרה, למשל הלק ג'ל בגוון חלודה שבו בחרה השחקנית אוברי פלזה שגילמה את דמותה של הרפר. אגב, אם אתן מחפשות את הלק המיוחד ששרף את רשת האינטרנט תוכלו למצוא אותו באתר של מותג הלקים OPI.

אוכלי הלוטוס

לא סתם הסדרה נקראת "הלוטוס הלבן", ובחירת השם אינה מקרית. לוטוס הוא סמל לעושר ויוקרה, אך הרמז לבחירת השם מופיע בארוחת הערב לקראת סיום העונה הראשונה כאשר ארמונד מציין כי אורחי המלון הם אוכלי הלוטוס, ומקור הביטוי הוא בפואמה של המשורר האנגלי טניסון שמספרת על שליחיו של אודיסאוס שטעמו מפרחי הלוטוס הידוע כצמח ממכר.

שעות של שכנועים

השחקנית ג'ניפר קולידג' שיחקה בעונה הראשונה את דמותה של טניה מקוויד. וייט סיפר בראיונות כי הוא נאלץ לשכנע אותה במשך זמן רב לקבל את התפקיד כיוון שהיא הייתה במצב מעט דיכאוני עקב הקורונה. השחקנית זכתה לביקורות מעולות על תפקידה בסדרה ועד היום היא מודה לוויט על כך ששכנע אותה להשתתף.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן