עוד כתבות בנושא

שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס – למען שירותי הדם של מד"א

במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם יקבלו גלידת בן & ג'ריס

 

העמדה תוצב בשלישי ה 9.5  באוניברסיטת רייכמן 

בין השעות 11:00-16:00

שיתוף פעולה חברתי בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ואוניברסיטת רייכמן שבהרצליה, במטרה לעלות את המודעות לתרומות הדם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א.

במסגרת זו תוצב עמדת תרומה של מד"א באוניברסיטת רייכמן, ביום שלישי ה – 9 למאי, בין השעות 11:00-16:00,  העמדה תכלול מתחם גלידות בן & ג'ריס וכל סטודנט שיגיע לתרום דם, יקבל גלידה – במתנה.

לנוכח הפרסומים בשנה האחרונה על פיהם קיים מחסור בעיקר במנות דם מסוג O  החליטה,  חברת בן & ג'ריס  לצאת בפרויקט חברתי  למען שירותי הדם של מד"א במסגרתו יציבו במהלך השנה הקרובה ברחבי הארץ דוכני חלוקה של חברת בן & ג׳ריס לצד עמדות לתרומות דם, באזורים מרכזים בהם נמצאים צעירים,  כמו:  אוניברסיטאות, מכללות, קניונים, מרכזי קניות ובילוי ועוד. הפעילות תכלול הצבת מקררים של המותג וכל מי שיתרום דם יקבל גלידה במבחר טעמים שונים. 

עד כה נתרמו מאות מנות דם עבור מד"א בפעילות זו שנערכה בדיזינגוף סנטר תל אביב,  בעיריית ראשון לציון, מכללת רופין ובכנסת ישראל בירושלים.

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של  בן & ג'ריס ישראל: " אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם  העשויות להציל חיים, ופונים לאוכלוסיות שונות, בניהם צעירים וסטודנטים. אנו שמחים לשיתוף פעולה עם אוניברסיטת רייכמן,  הנחשבת לאחת מהאוניברסיטאות המובילות  בישראל. אנו מאמינים כי ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנעורר מודעות באמצעות קמפיין זה".

דיקנית הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן, עדי קול הוסיפה: "שיתוף הפעולה עם מד"א ובן אנד ג'ריס מתקיים במסגרת יום המעשים הטובים השנתי של אוניברסיטת רייכמן. יום זה, בו אנו קוראים לסטודנטיות והסטודנטים להירתם לפעילות חברתית מגוונת למען הקהילה, משקף את הערכים עליהם מושתתת אוניברסיטת רייכמן – חירות ואחריות".

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לתרום דם בעמדות התרמות הדם נוספות של מגן דוד אדום שיוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ. מידע על מיקום עמדות התרמות דם ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400

אודות אוניברסיטת רייכמן – אוניברסיטת רייכמן נוסדה בשנת 1994 על ידי, פרופ' אוריאל רייכמן, כדי להכשיר את מנהיגות העתיד של מדינת ישראל. באוגוסט 2021 הכירה המועצה להשכלה גבוהה במרכז הבינתחומי כאוניברסיטה. הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן מתחנכים לאורו של המוטו "חירות ואחריות". לצד ההקפדה על מצוינות במחקר והוראה, מושם דגש על אחריות חברתית ומעורבות בקהילה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן