עוד כתבות בנושא

תיכון חדש, תיכון היובל, תיכון הראשונים ותיכון הנדסאים, הם בין התיכונים המצטיינים במדינה בשנת הלימודים האחרונה.

משרד החינוך פרסם את בתי הספר העל-יסודיים שהוכרזו כמצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי ברחבי הארץ – בין השאר בזכות מניעת נשירת תלמידים, גיוס לצה"ל ושירות אזרחי, שיעור הזכאים והמצטיינים בבחינות הבגרות ומידת השיפור מהשנה הקודמת.

תיכון הנדסאים. צילום: דוברות עיריית הרצליה

הרצליה זכתה בנציגות מרשימה כאשר ארבעה תיכונים גדולים נבחרו כבתי ספר מצטיינים – תיכון חדש, תיכון היובל, תיכון הראשונים ותיכון הנדסאים.
עובדי ההוראה בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 4,396 ₪ ל-8,793 ₪ כל אחד.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את בתי הספר על הזכייה, ואמר: "עיריית הרצליה שמה בראש מעייניה את קידום תחום החינוך בעיר ומקצה לכך משאבים רבים. אני גאה בארבעת התיכונים על הזכייה המרשימה, כמו גם בכל בתי הספר בעיר שפועלים ללא לאות לספק לילדים ולבני הנוער את החינוך הטוב ביותר. וכל זה בזכות הצוות החינוכי המסור והמקצועי שהעיר שלנו התברכה בו. ישר כוח."

תיכון הראשונים. צילום: דוברות עיריית הרצליה

מ"מ וסגנית רה"ע ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "אני גאה בתלמידים ובצוותי החינוך שלנו על ההישג המרשים. מערכת החינוך בעיר התברכה בתלמידים מוכשרים, הורים מסורים ואנשי חינוך מהמעלה הראשונה. יחד עם הצוות המנצח, ובשיתוף פעולה מלא, נמשיך להקצות את כל המשאבים הנדרשים ולקדם את החינוך בעיר לטובת דור העתיד תוך שימת דגש על חינוך ערכי, חברתי ואיכותי."

סמנכ"ל חינוך וערכים, ד"ר יעקב נחום, אמר: "אני גאה בצוותי הההוראה, מנהלי ומנהלות בתי הספר, הפיקוח והמחלקה העל יסודית על העשייה הערכית, החינוכית והפדגוגית. הרצליה הפכה לחוד החנית בחדשנות פדגוגית וערכית בכל התחומים. המודל העירוני אותו מוביל האגף נותן את אותותיו בכל תחומי העשייה החינוכית בעיר, שילובם של ארבעה יסודות מרכזיים; חינוך וערכים, אקדמיה, קהילה ומחקר."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן