עוד כתבות בנושא

תמי שקורי מונתה למנהלת המדור הייעודי החדש לחינוך לגילי לידה עד שלוש בעיריית הרצליה

עיריית הרצליה פתחה לאחרונה מדור ייעודי חדש לחינוך לגילי לידה עד שלוש. המדור אחראי על גיבוש מדיניות וסטנדרטיזציה בגני ילדים פרטיים ומעונות היום בהרצליה, תוך שיתוף פעולה ותיאום מלא עימם, יצירת סטנדרט עירוני להתנהלות מוסדות החינוך הפרטיים לצד מתן שירותים תואמים ומתקדמים לקהילת ההורים והפעוטות, יישום הטמעת המעבר למשרד החינוך במסגרות הפרטיות ומעונות היום בעיר ועוד.

תמי שקורי. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מי שמונתה לנהל את המדור החדש היא תמי שקורי, בת 49, מפתח-תקווה.
תמי בוגרת תואר ראשון במסלול הגיל הרך כיתות א'-ב' בהתמחות לשון ותקשורת, מורה להוראה מותאמת ובעלת תואר שני בחינוך לגיל הרך במכללת לוינסקי.
לתמי ניסיון תעסוקתי רב בחינוך לגיל הרך – מזה כ-18 שנים כגננת אם ובשנים האחרונות כמנהלת מעון יום בקרית אונו.
 
תמי שקורי אומרת: "אני מברכת על המהלך של משרד החינוך לפרוש את חסותו על גילאי לידה על שלוש. התפקיד אליו מוניתי הוא פונקציה חדשה שנולדה בצו השעה עם כניסת המסגרות לפיקוח ואני מודה על הזכות להיות בעמדה שכל מטרתה היא לקדם ולמטב את המסגרות בעיר, נרגשת להיות החוט המקשר בין גורמי משרד החינוך ומפעילי המסגרות האמונים על רווחת הילדים".
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את תמי שקורי, ואמר: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים במערכת החינוך ומקדמת כל יוזמה שיש בה כדי להעצים ולהיטיב עם ילדות וילדי העיר והוריהם. אנו נפעל בשיתוף פעולה מלא עם גני הילדים והמעונות לגילאי לידה עד שלוש ונהיה להם אוזן קשבת ותומכת."
 
מ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "התחלנו דרך חדשה בעיר שלנו בתחום חינוך מלידה עד 3 וזו בשורה ענקית לתושבות ותושבי הרצליה. החינוך תמיד היה וימשיך להיות בראש סדר העדיפויות של הנהלת העירייה. נפעל בדרך של שיתוף פעולה ואמון הדדי עם מפעילי מעונות היום הפרטיים והעירוניים, כדי להבטיח רצף חינוכי ואת טובת ילדי העיר והוריהם."

כמו כן, בימים אלה עיריית הרצליה הנגישה את כל המידע הרלוונטי על הגשת בקשה להיתר להפעלת מעון יום במבנה מגורים, יצרה טופס דיגיטלי ייעודי על מנת לקצר את התהליכים הביורוקרטיים בתחום, ומינתה רכזת ייעודית במחלקת רישוי ובנייה.
העירייה קוראת לציבור בעלי הגנים להגיש בקשות להיתר הפעלת מעון במבנה מגורים, באתר העירייה, בקישור: https://bit.ly/3STnPJt

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן