עוד כתבות בנושא

כשאני רצה אני מקשיבה ללב

56 מרתונים עשתה עד היום שוש בלייכמן בת 73 מהרצליה, והיא לא מפסיקה לרוץ.
לכבוד החזרה של מרוץ הרצליה בשבת 8.5.21 אחרי פגרת הקורונה פגשנו את שוש שלא מפסיקה לרוץ. שוש בלייכמן, אמא ל3 ילדים, נשואה לראול שעסוק בצילום המרוצים בזמן ששוש גומעת קילומטרים

אין גיל לריצה שוש בלייכמן צילום ראול בלייכמן

מתי התחלת לרוץ?

התחלתי לרוץ בגיל 35, תמיד שמרתי על כושר אבל לרוץ התחלתי בהשראתו ותמיכתו של יוסי אבני ז"ל ממייסדי מועדון איילות. ומאז שהתחלתי לא הפסקתי.

בשבילי לרוץ זה כמו אויר לנשימה, אני יוצאת בכל יום מהבית בנווה ישראל רצה לאפולוניה וחזרה, כ100 קילומטר בשבוע.

שוש היא האישה שרצה את כמות המרתונים הגדולה ביותר בישראל, בכל שנה רגילה אני רצה את כל 6 המרתונים שנערכים בישראל, הכמות האמיתית היא גדולה יותר אבל הכמות המתועדת היא 56 מרתונים.

איך שומרים על שגרת אימונים?

יש לי כל הזמן מרוץ יעד אליו אני מתאמנת, כשיש יעד אני מכוונת למטרה, בשנה האחרונה בה בוטלו כל האירועים יצאתי כל יום לשדות ורצתי, לא הפסקתי לרגע.

והגוף לא מתעייף?

לשמחתי לא, לא סבלתי מבעיות אורטופדיות או כל בעיה גופנית שמנעה ממני לרוץ.

והמשפחה נדבקה בחיידק הריצה?

לצערי לא, אני רצה עם הרבה חברים טובים כל השנים או עם עצמי, המשפחה לא רצה.

מה זה מרוץ הרצליה בשבילך?

זה מרוץ הבית המרוץ הראשון שלי היה מרוץ דן אכדיה שהפך עם השנים למרוץ הרצליה, מבחינתי זה הנצחת זכרו של יוסי אבני.

 

המרוץ ייערך למרחקים של 5+10 ק"מ. השנה באופן חריג לא יתקיים מקצה ה- 2 ק"מ עקב הגבלות משרד הבריאות באשר לקיום אירועים המוניים לילדים מתחת לגיל 16.

באותו עניין חלה גם הגבלה באשר לכמות המשתתפים, ולכן הוגבלה ההרשמה ל 1,000 רצים, בעוד שבשנים הקודמות לקחו חלק במרוץ קרוב ל – 4,000 רצים. מפאת כמות הרצים שפחתה משמעותית הוחלט השנה לקיים את המרוץ ברחובות העיר בשילוב עם הפארק היפיפיה בהרצליה, במקום מסלול הריצה המסורתי על נתיבי איילון.

אופיו של המסלול נותר שטוח ומהיר ומספק הזדמנות מעולה לרצים לקבוע הישגים אישיים. המרוץ ישמור על אופיו המקצועי וחסר הפשרות, תחת המטרייה המקצועית של חברת ריל טיימינג המלווה את האירוע מזה 16 שנים ובשיתוף נותני החסות המלווים את המרוץ.

חרף הגבלות רוח התקופה המארגנים מברכים על כך שניתן לחזור ולקיים את המסורת של מרוץ הרצליה ולספק לכל הרצים באשר הם הזדמנות ליהנות מאירוע ספורטיבי ובוקר שכולו כיף.

השנה, יעמוד המרוץ בסימן הגברת המודעות הציבורית לנושא המאבק באלימות נגד נשים , ומלווה בסיסמה רצים/ רצות ולא שותקים / שותקות



מרוץ הרצליה 2017 ראש עיריית הרצליה משה פדלון אורי ששון סגנית ראש העיר עופרה בל

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן