עוד כתבות בנושא

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בוועידת ישראל לבטיחות בדרכים

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, השתתף הבוקר בוועידת ישראל לבטיחות בדרכים של TheMarker ורלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים), בפאנל בנושא: האתגרים והיתרונות, בטיחות במרחב העירוני.

תמונות מהועידה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

פדלון קרא בוועידה להקים קבינט לאומי שיפעל במגפת תאונות הדרכים בדיוק כמו הקבינט שפועל במגפת הקורונה.

"המדינה נמצאת בפשיטת רגל בכל הקשור לנושא הטיפול בבטיחות בדרכים. התחושה היא שאין מדיניות, אין יעדים, והמצב קטסטרופה. המדינה חייבת להשקיע בבטיחות בדרכים כמו שהיא משקיעה בביטחון. זה צריך להיות יעד לאומי בכל הגילים. כבר בבתי הספר – הילדים חייבים ללמוד על בטיחות בדרכים, אפילו אם זה יהיה על חשבון שיעורים אחרים. 
גם בתי המשפט מקלים מדי על מבצעי עברות בטיחות. הם חייבים להגדיל את העונשים וליצור הרתעה אמיתית שתפחיד את מבצעי העבירה מלחזור שנית על מעשיהם.

תמונות מהועידה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הגיע הזמן להקים קבינט לאומי שיכלול את כל גופי המדינה – העיריות, המשטרה, אנשי מקצוע ואקדמיה. אנו נדע לבוא עם המלצות אופרטיביות כיצד להתמודד עם תאונות הדרכים", אמר פדלון.

את הפאנל הנחתה העיתונאית אסנת ניר מ- TheMarker, ובו השתתפו, מלבד פדלון: רמי גרינברג, ראש עיריית פתח-תקווה, יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד מונסון, ד"ר סוהיל דיאב, ראש עיריית טמרה, וד"ר סמדר איצקוביץ', מנכ"לית ומייסדת האיגוד תחבורה חכמה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן